Τα σχέδιά της για τα επόμενα στάδια της συνεχούς καμπάνιας της με σκοπό να συμβάλλει στην απο-ανθρακοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας του κλάδου των media κατά 46% έως το 2030 αποκάλυψε την Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου, η Dentsu International.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι, από τις αρχές του επόμενου έτους, θα ξεκινήσει να περιλαμβάνει στοιχεία για τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα απευθείας στο «CSS Planner», το ιδιόκτητο σύστημα media planning της, το οποίο χρησιμοποιούν όλες οι media planning και media buying ομάδες της παγκοσμίως.

Η κίνηση αυτή θα διασφαλίσει, για πρώτη φορά, ότι τα brands μπορούν να θέτουν ξεκάθαρους στόχους σχετικά με το διοξείδιο του άνθρακα στις καμπάνιες τους, καθώς και να σχεδιάζουν εναλλακτικά σενάρια για τη βέλτιστη επίδραση, το reach και τα επίπεδα CO2.

Και αυτό, πολύ πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε third-party επένδυση ή δέσμευση πόρων, σημείωσε σε ανακοίνωσή της η εταιρεία. Τα συγκεκριμένα data θα καταστήσουν την Dentsu και τους πελάτες της ικανούς να αναλύουν την επίδραση των εκπομπών CO2 των media buys, επιτρέποντας στις ομάδες τους να συνυπολογίζουν την επίδρασή του στο πλαίσιο ποικίλων διαφημιστικών στόχων, μαζί με παράγοντες όπως reach, consideration, purchase intent για ένα «πλήρες μείγμα καναλιών».

(Πηγή: Mediapost)