Τα media agencies Havas και Dentsu εξελίσσουν τις υπηρεσίες τους βάσει των μακροπρόθεσμων δεσμεύσεών τους για την ενίσχυση της προόδου στην προσέγγιση diverse κοινών και την προάσπιση της βιωσιμότητας.

Με το λανσάρισμα προγραμμάτων που εστιάζουν στα θέματα αυτά, οι ανταγωνιστικοί όμιλοι Havas Media Group και Dentsu, οι οποίοι διαχειρίζονται ένα μεγάλο μερίδιο του global media spend, έχουν στόχο να απαντήσουν στο αίτημα των πελατών τους και να αποδείξουν το κοινωνικό καλό, το οποίο μπορεί να πραγματοποιήσει ο κλάδος. Ειδικότερα, το Havas Media Group λάνσαρε ένα sustainability marketplace, με τους πελάτες του EDF, Giffgaff και O2 να είναι οι πρώτοι που εγγράφονται, προκειμένου να υποστηρίξει τα brands που επιθυμούν να επενδύσουν στην ηθική και υπεύθυνη διαφήμιση.

Από την πλευρά της, η Dentsu UK παρουσίασε την πρότασή της σχετικά με το diversity, την ισότητα και το inclusion, εστιάζοντας στη δημιουργία αυθεντικών συνδέσεων με όσο το δυνατόν πιο ευρύ κοινό. Η πρωτοβουλία έχει σκοπό να σχηματίσει μια συμμαχία μεταξύ diverse publishers, προκειμένου να αυξήσει την κατανόηση των brands για κοινά τα οποία υποαντιπροσωπεύονται, όπως η LGBT+ κοινότητα, μειονότητες και άτομα άνω των 50 ετών.

(Πηγή: The Drum)