Και ξαφνικά, εν μέσω απίστευτων κωμικών καταστάσεων του σίριαλ, άρχισαν να περνούν στο πάνω μέρος της τηλεοπτικής οθόνης super που «διαφήμιζαν» το δελτίο ειδήσεων (δελτίο τρόμου θα το έλεγα εγώ). «Δείτε στο δελτίο ειδήσεων των 8: Πόσο θα μειωθούν οι συντάξεις και οι μισθοί, ποια επιδόματα κινδυνεύουν, ποιοι νέοι φόροι μας περιμένουν το 2011, στα ύψη η ανεργία, καταρρέει η αγορά, νέα μέτρα ζητά το Δ.Ν.Τ., ασφυξία στα νοικοκυριά».

Μονομιάς το χαμόγελο πάγωσε στα χείλη, ένιωσα την καρδιά μου να σφίγγεται και προσγειώθηκα απότομα στην γκρίζα πραγματικότητα. Μαζί με εμένα υποθέτω ότι έτσι ακριβώς ένιωσαν και οι εκατοντάδες χιλιάδες τηλεθεατές του συγκεκριμένου καναλιού.

Γιατί όμως ήταν ανάγκη, ακόμα και αυτές τις ελάχιστες στιγμές χαράς που μπορεί πλέον να ζήσει ο Έλληνας, να του τις καταστρέφουμε, σπέρνοντας στην ψυχή του τον τρόμο; Γιατί θα πρέπει να διαφημίζουμε ένα δελτίο ειδήσεων, ένα δελτίο που πλέον σπέρνει τον πανικό στον τηλεθεατή; Γιατί διαφημίζουμε τον τρόμο; Δεν πουλάει πια κύριοι, καταλάβετέ το. Και το ωραίο είναι ότι αφού πρώτα δημιουργούμε στον τηλεθεατή αίσθημα πανικού, μετά διακόπτουμε τις ειδήσεις για να δείξουμε διαφημίσεις, προτρέποντάς τον να αγοράσει π.χ. αυτοκίνητο! Αν αυτό δεν είναι το θέατρο του παραλόγου, τότε πιο είναι;

Μέχρι να πάρουμε μια πειστική απάντηση όμως, ας γυρίσουμε στο τεύχος μας, στο οποίο φιλοξενούμε δύο ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις. Η πρώτη αφορά σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη του Marc Zuckerberg, ιδρυτή του Facebook, η οποία δημοσιεύθηκε στο Business Insider και αναδεικνύει έναν ευρηματικό τρόπο σκέψης, ο οποίος δικαιολογεί την επιτυχία του εν λόγω Social Media.

Η δεύτερη αφορά σε μια αποκλειστική συνέντευξη που μας παραχώρησε ο κορυφαίος δημιουργικός της Saatchi & Saatchi London, Paul Silburn, ο άνθρωπος που «κρύβεται» πίσω από τις κορυφαίες δουλειές για την Τ Mobile της Deutsche Telekom. Στο ίδιο τεύχος φιλοξενούμε δύο σημαντικά ρεπορτάζ από τον χώρο των media.

Το πρώτο αφορά στο νομοσχέδιο που ετοιμάζει η κυβέρνηση για την αγορά των Μ.Μ.Ε. και το δεύτερο μια ενδιαφέρουσα κίνηση-ματ που ετοιμάζει το ανδρικό περιοδικό Homme. Μην αγνοήσετε ακόμα το αφιέρωμα στα ανδρικά και γυναικεία sites -τα οποία φαίνεται ότι προσφέρουν πλέον ουσιαστικές λύσεις σε διαφημιστές και διαφημιζόμενους-, αλλά και μια συνέντευξη του Φωκίωνα Κοπανάρη της Common Sense, της εκδοτικής εταιρείας που φέρνει στην Ελλάδα τον κορυφαίο διεθνή τίτλο Whisky Magazine.