Στον «αέρα» βρίσκεται εδώ και λίγες ημέρες η νέα καμπάνια της ΔΕΗ για το λανσάρισμα της υπηρεσίας GreenPass, υπό το concept «Μία ανάσα από το μέλλον». Το GreenPass εξασφαλίζει ότι όση ποσότητα ενέργειας καταναλώνει ο κάθε πελάτης της ΔΕΗ στο σπίτι του, τόση ποσότητα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές και δεσμεύεται για τη δική του κατανάλωση. Η υπηρεσία προστίθεται εύκολα σε όλα τα προϊόντα ηλεκτρικού ρεύματος της εταιρείας. Σύμφωνα με την τηλεοπτική ταινία, κάθε φορά που οι καταναλωτές χρησιμοποιούν κάποια ηλεκτρική συσκευή ή ανάβουν το φως, είναι σαν να παίρνουν μια ανάσα στη φύση. Την καμπάνια υπογράφει η DDB Athens, με υλικά σε τηλεόραση, social media, digital και print.
17/02/21
CATEGORIES: Advertising
ΔΕΗ: Στον «αέρα» η καμπάνια λανσαρίσματος του GreenPass
Από την DDB, σε τηλεόραση, social media, digital και print
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ