H επικοινωνία της CSR ενέργειας της Stoiximan για τον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας «τρέχει» από την Another Circus. Η Wheels of Change της Stoiximan, η «oμάδα που αλλάζει τα πάντα», παρουσιάστηκε στην πρώτη φάση της επικοινωνίας.

Τώρα, έχει φτάσει η στιγμή του Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας και n δεύτερη ταινία της καμπάνιας είναι και επισήμως στον «αέρα».

Η Another Circus, για να ενισχύσει ακόμα περισσότερο το μήνυμα ενός αγώνα χωρίς διαχωρισμούς, δημιούργησε ένα σενάριο που περιγράφει την παράλληλη και ταυτόχρονη προετοιμασία δύο μελών της ομάδας, μιας κοπέλας ΑμεΑ και της συνοδού της. Στο τέλος συναντιούνται στο στάδιο για την προπόνησή τους, σαν μια δεμένη ομάδα.

Δύο άνθρωποι με δυο διαφορετικές καθημερινότητες αλλά ένα κοινό στόχο, «τον αγώνα που τις φέρνει πιο κοντά και αποδεικνύει πόσο όμοιοι είμαστε τελικά όλοι μεταξύ μας», όπως επισημαίνεται.

Η καμπάνια της Stoiximan «τρέχει» στην τηλεόραση, στα Social Media και στον έντυπο Τύπο. Για το τελικό αποτέλεσμα «έτρεξαν» η Ribeye Productions στην παραγωγή, ο Στάθης Μουρδουκούτας στη σκηνοθεσία και η Bounce Studio στον ήχο.