Δεύτερο το Mega στο 15-44, στο σύνολο κοινού δεύτερο το Alter

Όσον αφορά στο 15-44, το κανάλι του Αμαρουσίου απέσπασε μερίδιο 19,2%, ενώ το Mega βρέθηκε στη 2η θέση, με μερίδιο 16,0%. Σταθερά δυνατό στο 15-44 το Star, κράτησε την 3η θέση, με μερίδιο 13,3%, ενώ καλή ήταν και η θέση του Alter, που βρέθηκε 4ο, έστω κι αν η δύναμή του είναι στα μεγαλύτερα ηλικιακά target groups. Στην 5η θέση βρέθηκε τέλος, ο Alpha, με 9,5%. Όσον αφορά στο σύνολο του κοινού, ο ANT1 κράτησε την πρώτη θέση, με μερίδιο 17,1%, αυξημένο κατά 0,9 μονάδες από την προηγούμενη Δευτέρα, ενώ δεύτερο ήταν και πάλι το Alter, με μερίδιο 15,6%, επίσης αυξημένο.

Χωρίς ιδιαίτερες μεταβολές και εκπλήξεις εμφανίζεται η συνέχεια της κατάταξης, με τα κανάλια Mega, Star και Alpha, στις θέσεις 3,4 και 5 αντίστοιχα. Όπως εκτιμούν παράγοντες της αγοράς στο Daily Fax, μπορεί η ημερήσια τηλεθέαση της θερινής περιόδου να μην προδικάζει τίποτα για τη χειμερινή σεζόν, ωστόσο η επιτυχία του Alter ενδέχεται να δημιουργήσει μια δυναμική που, στο μέτρο του εφικτού και του λογικού, να διατηρηθεί σε ένα βαθμό και το χειμώνα.

 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΟΙΝΟΥ (%)

 Τηλεοπτικό κανάλι  Δευτέρα 18 Ιουλίου  Δευτέρα 11 Ιουλίου
 ΑΝΤ1  17,1  16,2
 Alter  15,6  14,9
 Mega  14,3  14,2
 Star  10,7  11,0
 Alpha  8,8  10,6
 NET  7,1  8,0
 Σκάι  6,7  5,9
 ΕΤ-3  3,0  2,7
 ΕΤ-1  2,0  1,7

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement

 ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΜΕΡΙΔΙΑ ΤΗΛΕΘΕΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ 15-44 (%) – ΔΕΥΤΕΡΑ 18 ΙΟΥΛΙΟΥ

 Τηλεοπτικό κανάλι  15-44 Σύνολο κοινού  15-44 Prime time (21.00-24.00)
 ANT1  19,2  25,6
 Mega  16,0  17,6
 Star  13,3  15,2
 Alter  11,5  4,9
 Alpha  9,5  6,6
 Σκάι  7,1  7,3
 ΝΕΤ  4,2  3,3
 ΕΤ-1  2,4  1,5
 ΕΤ-3  2,0  2,3

 Πηγή: Nielsen Audience Measurement