Στον «αέρα» βρίσκεται από χθες η νέα καμπάνια την οποία δημιούργησε η DDB Athens για το νέο δίκτυο ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ, ΔΕΗ Blue. Μέσα από την παράθεση απόψεων τις οποίες μπορεί να εκφράζει το κοινό για την ηλεκτροκίνηση, η διαφημιστική ταινία καταλήγει ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι την αντιμετωπίζουν θετικά και η ΔΕΗ δίνει το «παρών», ώστε να τους υποδεχτεί στο νέο δίκτυο.

Το χαρακτηρίζει δε ως «το μεγαλύτερο δίκτυο ηλεκτροκίνησης στη χώρα με πρωτοποριακές ψηφιακές υπηρεσίες για μια μοναδική εμπειρία». Η καμπάνια αναπτύσσεται σε τηλεόραση και digital. Την παραγωγή επιμελήθηκε η TopCut Μodiano, σε σκηνοθεσία Andreas Grassl.