Εστιάζοντας στην τέχνη της στρατηγικής για την επόμενη μέρα, στο αεροδρόμιο της Αθήνας και στο διεθνές αεροδρομιακό περιβάλλον, αλλά και στη «μεγάλη σκακιέρα» του ευρύτερου χώρου των αερομεταφορών και του τουρισμού, πραγματοποιήθηκε και φέτος το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, παρουσία 200 και πλέον παρευρισκόμενων.
Με τον τίτλο «Let’s make the right move», το 2.3 Συνέδριο «μετέφερε» τους επαγγελματίες του κλάδου στο κορυφαίο παιχνίδι στρατηγικής, το σκάκι, προσκαλώντας τα μέλη της αεροδρομιακής κοινότητας της Αθήνας να εξακολουθήσουν να κάνουν συλλογικά… «τη σωστή κίνηση». Και φέτος, προσκεκλημένοι ομιλητές από τους χώρους των αερομεταφορών, του τουρισμού και της οικονομίας, της τεχνολογίας και του ψηφιακού μετασχηματισμού, έστρεψαν το βλέμμα όλων στο μέλλον και στη βιώσιμη ανάπτυξη.
Και πέρα από τους χώρους της αλυσίδας των αερομεταφορών και της οικονομίας, ξεχωριστή στιγμή ήταν η εστίαση στην «καρδιά» του φετινού Συνεδρίου, στην Τέχνη της Στρατηγικής Σκέψης από τον θρύλο της σκακιστικής τέχνης, Γκάρι Κασπάροφ.
Το Συνέδριο έκλεισε με το μήνυμα του Διευθύνοντος Συμβούλου (CEO) του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, Γιάννη Παράσχη, ο οποίος αναφέρθηκε στο εξαιρετικό αποτέλεσμα της περυσινής χρονιάς και στην υποδειγματική συνεργασία που διέπει το σύνολο της κοινότητας του αεροδρομίου, που κατάφερε το 2023 να υπερβεί σημαντικά όχι μόνο τις επιδόσεις του 2022 αλλά και να υπερκεράσει το προηγούμενο ρεκόρ του προπανδημικού 2019. Επιπλέον, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε για άλλη μια χρονιά τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη πορεία ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους.