Η εταιρεία βρεφικών ειδών CYBEX πραγματοποίησε φέτος την απευθείας είσοδό της στην Ελλάδα, επενδύοντας σε ανθρώπινο δυναμικό, ενέργειες επικοινωνίας, ενίσχυση του καναλιού διανομής των προϊόντων. Όπως αναφέρει ο Αργύρης Γερμανίδης, Head of Sales & Marketing SEE της CYBEX, βασικά της χαρακτηριστικά είναι ο συνδυασμός μοναδικού σχεδιασμού, μέγιστης ασφάλειας, ποιότητας και λειτουργικότητας.

Αργύρης Γερμανίδης, Head of Sales & Marketing SEE της CYBEX

MW: Ξεκινώντας από τις συστάσεις, ποια είναι η CYBEX; 

Αργύρης Γερμανίδης: Η CYBEX ξεκίνησε τη δραστηριότητά της το 2005 στο Bayreuth της Γερμανίας και σήμερα δραστηριοποιείται σε πάνω από 120 χώρες σε όλο τον κόσμο. Μέσα σε 20 χρόνια έχει εξελιχθεί σε ηγετιδα εταιρεία στον χώρο των βρεφικών ειδών, με κύριο χαρακτηριστικό την ασφάλεια των προϊόντων της, αλλά και το μοναδικό design τους.

Φέτος, εισήλθε και στην ελληνική αγορά. Γύρω από ποιους πυλώνες κινείται η στρατηγική ανάπτυξης στη χώρα μας;

H CYBEX υπήρχε στην ελληνική αγορά, αλλά μέσω του μοντέλου των αποκλειστικών διανομέων, όπως και οι περισσότερες εταιρείες του κλάδου. Από τον Ιανουάριο του 2020, προσεγγίζουμε την ελληνική αγορά με ένα διαφορετικό μοντέλο και μια διαφορετική στρατηγική ανάπτυξης. Η εταιρεία έχει κάνει την είσοδό της στην Ελλάδα απευθείας, επενδύοντας σε ανθρώπινο δυναμικό, ενέργειες επικοινωνίας, ενίσχυση του καναλιού διανομής των προϊόντων με απώτερο στόχο να χτίσει και να εδραιώσει το brand και στη χώρα μας.

Έτσι, στην ελληνική αγορά μπορεί να βρει πλέον ο νέος γονιός όλο το product portfolio της CYBEX, ενώ παράλληλα, επενδύουμε στο κομμάτι της εκπαίδευσης των νέων γονιών για την ασφαλή μετακίνηση των παιδιών τους μέσα από σεμινάρια σε καταστήματα συνεργατών μας, συνεργασίες με εξειδικευμένους φορείς και άλλες ενέργειες. Εδώ θα ήθελα να τονίσω οτι αποτελεί focus area για εμάς η ενημέρωση της κοινωνίας για την ασφάλεια των παιδιών κατά την μεταφορά τους με το αυτοκίνητο.

Η CYBEX μετρά πληθώρα διακρίσεων, όπως τον τίτλο «Baby Brand of the Year» στα Μother & BabyAwards. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; 

Η ανάδειξή μας σε Baby Company of the Year, καθώς και τα άλλα έξι βραβεία που λάβαμε στη φετινή πρώτη χρονιά της διοργάνωσης ήταν ιδιαίτερα τιμητική για εμάς, καθώς σηματοδοτεί την επιτυχή είσοδο της CYBEX στην ελληνική αγορά. Πίσω από όλα τα προϊόντα της εταιρείας βρίσκεται η «Αρχή της Καινοτομίας D.S.F.»: ο συνδυασμός μοναδικού σχεδιασμού, μέγιστης ασφάλειας και ποιότητας αλλά και «έξυπνης» λειτουργικότητας. Η τριμερής αυτή στρατηγική σε συνδυασμό με την συνεχή έρευνα και ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, έχει οδηγήσει στη δημιουργία βραβευμένων προϊόντων και έχει αναδείξει τη CYBEX σε πρωτοπόρο brand  στην ασφάλεια των παιδιών και στο design.

Σε μια χρονιά με κύριο χαρακτηριστικό την πανδημία, κατά πόσο έχει επηρεαστεί ο κλάδος των βρεφικών ειδών;

Πραγματικά το δεύτερο μισό του έτους για όλους μας σε προσωπικό επίπεδο, αλλά και για κάθε κλάδο, η πανδημία έχει επισκιάσει την καθημερινότητα και την εργασία μας. Τα βρεφικά είδη θα μπορούσαμε να τα κατατάξουμε υπό μια ευρύτερη ένοια σαν commodity. Το ζευγάρι που περιμένει παιδί θα πρέπει να αγοράσει κάποια βασικά είδη. Έχοντας αυτό σαν δεδομένο, η δυσάρεστη αυτή περίοδος οδήγησε τον κλάδο στο να κινηθεί πιο γρήγορα σε online μοντέλα εξυπηρέτησης πελατών.

Όχι μόνο αναφορικά με την παραγγελία των προϊόντων με τη δημιουργία νέων e-shops, αλλά αναφορικά και με την εκπαίδευση και παρουσίασή τους προς τους τελικούς καταναλωτές, κάτι που είναι πολύ βασικό για τα βρεφικά προϊόντα, μιας και ο τελικός καταναλωτής δύσκολα θα αγοράσει ένα κάθισμα ή ένα καρότσι αν δεν του έχει γίνει η παρουσίασή του προηγουμένως. Η live streamingλοιπόν παρουσίαση βρεφικών προϊόντων κέρδιζει όλο και περισσότερο έδαφος. Πρωτοβουλίες σαν την παραπάνω, θεωρώ θα είναι τα εργαλεία του μέλλοντος και για την περαιτέρω ανάπτυξη και του δικού μας κλάδου.