Γιατί τα συναισθήματα αποτελούν τον μεγαλύτερο μοχλό αξίας για τους οργανισμούς και για ποιον λόγο οι περισσότεροι δεν έχουν συγκεκριμένη στρατηγική γύρω από αυτά; Ποιο στοιχείο λείπει από τους χάρτες πλοήγησης και τις στρατηγικές CX των περισσότερων εταιρειών; Οι πελάτες δεν ξέρουν τι θέλουν πραγματικά.

Πώς μπορούν οι επιχειρήσεις και τα brands να γεφυρώσουν το χάσμα των πελατών; Ο Zhecho Dobrev, CX και behavior science, σύμβουλος και εκπαιδευτής, διαθέτει πολυετή εμπειρία και είναι ένας από τους κορυφαίους συμβούλους στην Beyond Philosophy, την οποία οι Financial Times έχουν κατατάξει ως ένα από τα 50 καλύτερα consultancies τα τελευταία τέσσερα χρόνια.

Με αφορμή το προσφάτως εκδοθέν βιβλίο του με τίτλο «The Big Miss: How Organizations Overlook the Value of Emotions» (Business Expert Press, 2022), ο Zhecho Dobrev θα παρουσιάσει στο CX Summit 2023 τα στοιχεία από την ανάλυση μιας βάσης δεδομένων περίπου 19 χιλιάδων πελατών από 9 διαφορετικούς κλάδους της αγοράς, από 4 διαφορετικές ηπείρους. Θα απαντήσει σε επιτακτικά ερωτήματα του κλάδου του Customer Experience. Πληροφορίες και εγγραφές στο www.cxsummit.live.