From Customer Xperience to Company Χcellence

Το Customer Experience βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας κάθε επιτυχημένης επιχείρησης.

Το συνέδριο CX Summit 2021 επιστρέφει live on your screen στις 28 Ιανουαρίου 2021, για να παρουσιάσει το CX ως την κινητήρια δύναμη σε έναν πολύπλοκο και πιο ψηφιακό κόσμο.

Πρόκειται για το MUST ATTEND International CX Event for 2021 όπου κορυφαίοι global CX Gurus, Influencers, Speakers, Judges από όλο τον κόσμο και την Ελλάδα θα παρουσιάσουν:

  • τις τελευταίες εξελίξεις της αγοράς για το CX κατά τη διάρκεια της κρίσης και πώς αξιοποιείται στη δημιουργία ενός βιώσιμου επιχειρηματικού σχεδίου για το μέλλον.
  • τεχνολογίες και λύσεις που βοηθούν στη βελτίωση της στρατηγικής και στη δημιουργία μιας καλύτερης εμπειρίας πελάτη.
  • τον τρόπο αξιοποίησης των δεδομένων για εξόρυξη αξίας και βελτίωση των KPIs της επιχείρησης.
  • πως ενισχύοντας την αποκεντρωμένη δομή και την αφοσίωση των εργαζομένων, η επιχείρηση επιτυγχάνει καλύτερα CX αποτελέσματα.

Το CX Summit 2021 απευθύνεται σε:

CEOs: θα μάθουν γιατί το CX πρέπει σήμερα να είναι βασικό μέρος της επιχειρηματικής τους στρατηγικής.

Marketing Managers, CMOS, Heads of Customer Experience, Customer Relations, Customer Service, Customer Loyalty: θα ενημερωθούν για τις παγκόσμιες τάσεις στο CX και πώς να δημιουργήσoυν μια επιτυχημένη στρατηγική μάρκετινγκ CX.

Διευθυντές πωλήσεων: θα μάθουν γιατί εστιάζοντας στη στρατηγική CX θα αυξήσουν τις πωλήσεις και τα κέρδη.

Technology Heads, Chief Digital Heads, Heads of UX: θα μάθουν για πλατφόρμες και εργαλεία που δημιουργούν το βέλτιστο customer journey.

www.cxsummit.gr

Πληροφορίες: Μαριλένα Παππά, T: 210 6617777 (εσωτ. 222), Ε: [email protected]