Μέσω της online υπηρεσίας OreoID, ενόψει εορταστικής περιόδου

Μια νέα online υπηρεσία για την προσωποποίηση των μπισκότων Oreo παρουσιάζει η Mondelez, ενόψει των εορτών των Χριστουγέννων. Πρόκειται για την online πλατφόρμα, OreoID, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους καταναλωτές να δημιουργήσουν τη δική τους εκδοχή μπισκότων, την οποία μπορούν και να δωρίσουν. Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν διαφορετική γέμιση από κρέμα με χρώμα της επιλογής τους ή και να τους δώσουν μία εντελώς διαφορετική μορφή με την επιλογή «customize everything» και διάκοσμο από διάφορα είδη τρούφας ή fudge, αλλά και φωτογραφίες ή γραπτό κείμενο.

Η νέα υπηρεσία προβάλλεται από την περασμένη Πέμπτη στα social media κανάλια του brand με ένα δημιουργικό βίντεο, που αφορά διάφορες περιστάσεις, όπως γενέθλια, το Halloween, μια τελετή αποφοίτησης ή γάμο. Η ενέργεια, την οποία ανέπτυξε η in-house ομάδα της εταιρείας, εντάσσεται στην τρέχουσα καμπάνια «Stay Playful». Ενώ δε αποτελεί προωθητική ενέργεια για τις γιορτές των Χριστουγέννων, η εταιρεία δεν σχεδιάζει να την σταματήσει με το τέλος τους.

(Πηγή: AdΑge)