Η Barilla Hellas συνέχισε την ανοδική αναπτυξιακή πορεία της και το 2019, με αύξηση κύκλου εργασιών. Υλοποιώντας το επενδυτικό πλάνο ύψους 10 εκατ. ευρώ που ξεκίνησε το 2015, η εταιρεία το 2019 επένδυσε 1,7 εκατ. ευρώ στην αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού των εγκαταστάσεων της. Σε ό,τι αφορά τα brands της, ανανεώνοντας την εικόνα της με ένα νέο μήνυμα, «Misko Κάθε Μέρα χαρά», μέσα από μια 360ο καμπάνια, η Misko ενίσχυσε την σχέση της με τα νεότερα κοινά, ενώ η Barilla λάνσαρε τη σειρά Barilla Legumes.
Tα προϊόντα Wasa εξακολούθησαν τη διείσδυσή τους στην αγορά και το portfolio των GranCreale διευρύνθηκε με το Frutta Biscuit. Παράλληλα, ευθυγραμμισμένη με την αποστολή «Good for you Good for the planet» του ομίλου Barilla, η συνεισφορά της Barilla Hellas στην παγκόσμια πορεία αειφορίας του ομίλου, συνεχίστηκε και το 2019 σε πολλά επίπεδα.
Ο Cristiano Alocci, Πρόεδρος της περιοχής της Διευρυμένης Ανατολικής Ευρώπης του ομίλου Barilla και CEO της Barilla Hellas, σχολίασε: «Το 2019 ήταν μια ακόμη σπουδαία χρονιά για την Barilla Hellas. Υπηρετώντας τη διαχρονική αποστολή του ομίλου και με διαφάνεια σε ό,τι κάνουμε, θα συνεχίσουμε με πάθος και αφοσίωση την προσφορά ποιοτικών και καινοτόμων προϊόντων, προωθώντας παράλληλα ένα πιο υγιεινό τρόπο ζωής και συμβάλλοντας σε ένα πιο βιώσιμο περιβάλλον για τις μελλοντικές γενιές».