Στο πλαίσιο νέας 360 καμπάνιας του brand
Νέα καμπάνια με παρουσία σε TV, digital, social media, YouTube και outdoor λάνσαρε το Jameson.

Η καμπάνια εξελίσσεται σε δύο φάσεις: με το «Why?» ως κύριο slogan, από τις 15 έως τις 18 Νοεμβρίου ενεργοποιήθηκε το teasing phase στο μετρό στο Σύνταγμα, αλλά και με digital banners και teasing άρθρα σε Lifo, Athens Voice και Oneman. Από τις 19 Νοεμβρίου μέχρι και τις 23 Δεκεμβρίου, το reveal phase απαντά στην ερώτηση «Why?», με το λανσάρισμα της νέας καμπάνιας «Taste that’s why». Η White υλοποίησε creative στο μετρό Συντάγματος, ενώ το TV spot είναι μέρος της παγκόσμιας καμπάνιας του Jameson. Το brand Jameson ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Pernod Ricard.