Τον τιμητικό τίτλο της Creative Marketer of the Year θα λάβει φέτος η επικεφαλής της Microsoft, Kathleen Hall, στο πλαίσιο της ψηφιακής τελετής απονομής των Cannes Lions Awards. Το ετήσιο βραβείο απονέμεται σε διαφημιζόμενους, οι οποίοι έχουν δημιουργήσει, κατ’ εξακολούθηση, ιδέες οι οποίες ξεχώρισαν και βραβεύτηκαν, οδηγώντας τον κλάδο τους. Έχοντας δημιουργήσει στο παρελθόν δουλειές για όλη τη γκάμα των προϊόντων του, οι οποίες βραβεύτηκαν με Lions, το brand, και κατά την περίοδο της πανδημίας, παρέμεινε απτόητο, δημιουργώντας καμπάνιες που έκαναν τη διαφορά.

Για παράδειγμα, σε συνεργασία με τη McCann, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο το Microsoft Teams αποτέλεσε την πρώτη πλατφόρμα η οποία βοήθησε την αστυνομία, τους εργαζόμενους πρώτης γραμμής και τις μητέρες να συνεχίσουν την εργασία τους. Επίσης, συνεργάστηκε με αθλητικούς οργανισμούς, όπως το NBA και το NFL, προκειμένου να φέρουν τους φιλάθλους πιο κοντά στο άθλημα, την περίοδο, όπου ο Covid-19 τους κράτησε μακριά από τα γήπεδα.

(Πηγή: AdAge)