Στο 7,5% κυμάνθηκε η μείωση οργανικών εσόδων της Havas το δ΄ τρίμηνο του 2020. Η Havas συνέχισε να επανακάμπτει σταδιακά τους τρεις τελευταίους μήνες του 2020 με μονοψήφιες απώλειες, που αποτελούν βελτίωση σε σχέση με την πτώση 19,4% του γ΄ τριμήνου και 18,3% μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου. Έτσι η Havas, μέχρι στιγμής, βρίσκεται στη «μέση» των ομίλων εταιρειών, που έδωσαν στη δημοσιότητα οικονομικά αποτελέσματα και, συγκεκριμένα, μετά το Publicis Group και την Interpublic και πριν την Omnicom και την Dentsu.

Σε ανακοίνωσή της η Havas, ιδιοκτησίας του ομίλου entertainment Vivendi, ανέφερε ότι «ωθούμενη τόσο από το creative, όσο και από τα media, η αγορά της Ευρώπης παρουσίασε συνολικά καλύτερες επιδόσεις, παρά τα αντικρουόμενα αποτελέσματα μεταξύ των χωρών», χωρίς να μπει σε περισσότερες λεπτομέρειες. Συνολικά το 2020, το Havas Group κατέγραψε καθαρά έσοδα 2,05 δισ. ευρώ, μια μείωση της τάξης του 9,2%, και οργανική ανάπτυξη μειωμένη κατά 9,9% σε σχέση με το 2019. Επιπλέον, σημείωσε ότι το σχέδιο αναπροσαρμογής κόστους της επέτρεψε να απορροφήσει περισσότερο από 50% τη μείωση των εσόδων το 2020, εξαιρουμένων των εξόδων αναδιάρθρωσης.

(Πηγή: Campaign)