Ενόψει της έναρξης, διαδικτυακά, του Cannes Lions International Festival of Creativity στις 22 Ιουνίου, το TikTok παρουσιάζει το challenge #CreativityForGood. Μέσω αυτού, ενθαρρύνει τους δημιουργούς του διεθνώς να αναπτύξουν διαφημιστικές καμπάνιες, οι οποίες αναδεικνύουν τον τρόπο με τον οποίο ηγούνται της κοινωνικής αλλαγής ή εμπνέουν την ανάληψη δράσης στην πλατφόρμα. Επίσης, το TikTok ενθαρρύνει τους χρήστες να αναδείξουν μία τουλάχιστον από 4 Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, συμπεριλαμβανομένων των Malala Fund, It Gets Better Project, International Federation of Red Cross and Red Crescent Societies (IFRC) και One Tree Planted.

Η πλατφόρμα θα δωρίσει 50.000 δολάρια σε καθεμία από αυτές ως μέρος της καμπάνιας. «Η διοργάνωση Cannes Lions βρίσκεται πάντα στο μυαλό μας ως το επίκεντρο της δημιουργικότητας στον διαφημιστικό κόσμο, αναδεικνύοντας τη δουλειά καταξιωμένων agencies και brands σε όλον τον κόσμο», ανέφερε σε blog post η εταιρεία, κατά την ανακοίνωση της πρωτοβουλίας. «Καθώς το TikTok δεν ταιριάζει ακριβώς σε κάποια κατηγορία του διαγωνισμού, αποφασίσαμε να δώσουμε στους creators την ευκαιρία να προκαλέσουν θετικό αντίκτυπο, εξασκώντας τη δημιουργικότητά τους», συνέχιζε το blog post.

(Πηγή: Campaign)