Γιορτάζοντας τα 20 χρόνια επιτυχημένης πορείας της, το 2024 ήταν για τη MEDIACUBE μια από τις καλύτερες χρονιές της, με 41 βραβεία, σημαντικές νέες συνεργασίες και πρωτοποριακές υπηρεσίες που οδηγούν τους πελάτες της συνεχώς στην κορυφή του ψηφιακού μάρκετινγκ.

Το 2024 υπήρξε μία από τις πλέον επιτυχημένες χρονιές στην ιστορία της MEDIACUBE. Η εταιρεία, η οποία συμπλήρωσε 20 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας στον χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ, κατάφερε να ενισχύσει τη θέση της ως ένα από τα κορυφαία agencies στο χώρο του digital marketing, σημειώνοντας αξιοσημείωτες επιτυχίες σε πολλαπλά επίπεδα. Από την έναρξη πολύ σημαντικών νέων συνεργασιών με κορυφαίες εταιρείες της χώρας, μέχρι τη απόκτηση 41 συνολικά βραβείων σε κορυφαίους θεσμούς του κλάδου, η MEDIACUBE απέδειξε ότι η αφοσίωση στις αξίες της και η συνεχής καινοτομία είναι τα κλειδιά της επιτυχίας.

Σταθερή στις αξίες & στον σκοπό της εδώ και 20 χρόνια
Γιορτάζοντας τα 20ά της γενέθλια, η MEDIACUBE παραμένει πιστή στις αξίες πάνω στις οποίες βασίστηκε από την πρώτη μέρα παρουσίας της στον κλάδο: Excellence, Wisdom, Innovation, Honest & Care. Αυτές οι αξίες είναι ενσωματωμένες σε κάθε δράση, έργο και συνεργασία, δημιουργώντας ένα σταθερό θεμέλιο που υποστηρίζει την ανάπτυξη και την επιτυχία της εταιρείας αλλά και των πελατών-συνεργατών της. Σε συνδυασμό με τις αξίες της, η MEDIACUBE έχει, πάνω απ’ όλα, έναν σημαντικό σκοπό, στον οποίο παραμένει πιστή εδώ και 20 χρόνια – να εμπνέει και να υποστηρίζει τους πελάτες της στο να εξερευνούν και να ξεκλειδώνουν το δικό τους μοναδικό ψηφιακό δυναμικό. Η συνέπεια, λοιπόν, στα values και στο purpose της, έχει επιτρέψει στη MEDIACUBE να διατηρήσει μακροχρόνιες συνεργασίες αλλά και να χτίζει κάθε χρόνο νέες σχέσεις εμπιστοσύνης, με εταιρείες που εμπιστεύονται στα έμπειρα «χέρια» της την ολοκληρωμένη ψηφιακή τους προβολή.

Νέες σημαντικές συνεργασίες
Το 2024 ήταν χρονιά διεύρυνσης του client portfolio της MEDIACUBE, με την προσθήκη σημαντικών νέων accounts στο ήδη ισχυρό της πελατολόγιο. Μεταξύ αυτών, η ΑΒ Βασιλόπουλος, μια από τις κορυφαίες αλυσίδες στον κλάδο της λιανικής στην Ελλάδα, η L’Oréal Luxe, ένα από τα 4 divisions της κορυφαίας εταιρείας καλλυντικών στον κόσμο, το οποίο εξειδικεύεται στον χώρο της πολυτελούς ομορφιάς, οι Εκδόσεις Ψυχογιός, ηγετική δύναμη στον εκδοτικό κλάδο, η Media Strom, η Oceda και η Aegina Ferries, μεταξύ άλλων. Αυτές οι συνεργασίες αντικατοπτρίζουν την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι μεγάλες εταιρείες στην ικανότητα της MEDIACUBE να παρέχει καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις ψηφιακού μάρκετινγκ.

Σημαντικά βραβεία και διακρίσεις
Η αφοσίωση της MEDIACUBE στην αριστεία και την καινοτομία επιβραβεύτηκε με 41 βραβεία σε τρεις από τις πιο σημαντικές διοργανώσεις του κλάδου: τα PEAK Performance Marketing Awards, τα Social Media Awards και τα E-volution Awards. Μεταξύ αυτών, παλαιότερες διακρίσεις όπως το κορυφαίο βραβείο «Performance Agency of the Year» για δύο συναπτά έτη, καθώς και την εξίσου σημαντική διάκριση «Brand of the Year» για τους πελάτες της, επιβεβαιώνουν την ηγετική θέση της εταιρείας στον χώρο. Αυτά τα βραβεία δεν είναι μόνο αναγνώριση της σκληρής προσπάθειας, αλλά και κίνητρο για συνεχή βελτίωση και προσφορά υψηλής ποιότητας υπηρεσιών που ξεπερνούν τα standards του κλάδου.

Ξεπερνώντας τα όρια στην καινοτομία
Το 2024, η MEDIACUBE προχώρησε σε σημαντικές καινοτομίες στις υπηρεσίες της, ενσωματώνοντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες και πρακτικές για να βοηθήσει τους πελάτες της να ξεπεράσουν τα όριά τους.

Μέσω τριών σημαντικών case studies, η εταιρεία έρχεται να μας υπενθυμίσει οτι η καινοτομία είναι ένα από τα βασικά συστατικά των εταιρειών που θέλουν να έχουν μια συνεχή και επιτυχημένη παρουσία στον κλάδο, βαδίζοντας παράλληλα με όλα τα νέα trends στην ψηφιακή διαφήμιση.

Η δημιουργικότητα στα ύψη, για την Annita P.
Η συνεργασία με την εταιρεία καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης Annita P., της γνωστής παρουσιάστριας Αννίτας Πάνια, αποτέλεσε ένα από τα highlights της χρονιάς. Μετά από μια αυστηρή διαδικασία επιλογής, η MEDIACUBE ανέλαβε τη διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ του brand, εστιάζοντας στη δημιουργία τολμηρών και «ζωντανών» δημιουργικών που αντικατοπτρίζουν την ισχυρή ταυτότητα της μάρκας.

Χρησιμοποιώντας τη χαρακτηριστική κόκκινη παλέτα του brand, σύμβολο αυτοπεποίθησης και δυναμισμού, η MEDIACUBE δημιούργησε περιεχόμενο που όχι μόνο προσέλκυσε την προσοχή αλλά και ενίσχυσε την ταύτιση του κοινού με το brand. Οι εικόνες με τα τολμηρά κόκκινα χείλη, τα λαμπερά μαλλιά και τις εντυπωσιακές βλεφαρίδες δεν ήταν απλώς αισθητικά θελκτικές, αλλά μετέδιδαν ένα μήνυμα δυναμισμού και αυτοέκφρασης για όλες τις γυναίκες και τους άντρες του «σήμερα».

Στόχος της MEDIACUBE ήταν να κατακτήσει η Annita P. την ελληνική αγορά και να γίνει πρωταγωνιστής στις προτιμήσεις των γυναικών που δεν φοβούνται να αναδείξουν τον πιο τολμηρό εαυτό τους.

Έτσι, η εταιρεία δημιούργησε μια σειρά υλικών και περιεχομένου, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για την επικοινωνία της Annita P. μέσω των social media accounts της και ενίσχυσαν την αναγνωρισιμότητα του brand, οδηγώντας σε σημαντική αύξηση των πωλήσεων και του engagement του κοινού της μάρκας.

Το ΑΙ βρήκε επιτέλους το… Πλαίσιο του
Σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη μεταμορφώνει ολόκληρη την καθημερινότητά μας, πόσω μάλλον τον τρόπο με τον οποίο γίνεται το ψηφιακό marketing, η MEDIACUBE πρωτοπόρησε με την ενσωμάτωση των AI τεχνολογιών στις καμπάνιες του Πλαισίου. Η πρόκληση ήταν να αυξηθεί η απόδοση των παραδοσιακών Google Search καμπανιών, στοχεύοντας σε «zero waste» διαφημιστικού budget.

Η λύση περιλάμβανε τη μετάβαση σε AI-powered Search Campaigns, με τη χρήση Broad Match Keywords, dynamic ad targets και προηγμένες τεχνικές όπως το Privacy Centric Measurement.

Επίσης, μέσω του Precision Marketing με χρήση AI και CDP, η MEDIACUBE κατάφερε να αναλύσει βαθιά τα δεδομένα των πελατών, δημιουργώντας εξατομικευμένες καμπάνιες με πάνω από 150 ενεργοποιήσεις. Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου ήταν απλά εντυπωσιακά:

  • +37% αύξηση του Revenue από Google Search Ads
  • +24% αύξηση του ROAS
  • +9% βελτίωση του CPA
  • +26% αύξηση των transactions
  • +78% αύξηση Conversion Rate

Back to school extravaganza στην INTERSPORT
Η MEDIACUBE ανέλαβε να δημιουργήσει μια full funnel και multi-channel καμπάνια για την INTERSPORT Greece κατά την Back to School περίοδο του έτους. Ξεκινώντας με lead generation και awareness καμπάνιες, προχώρησε στον εμπλουτισμό τους με δυναμικές performance καμπάνιες σε social media, programmatic advertising και Google Ads.

Η στρατηγική αυτή επέτρεψε στην INTERSPORT Greece να προηγηθεί του ανταγωνισμού και να εκμεταλλευτεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών με την έναρξη της νέας σχολικής περιόδου και των αθλητικών δραστηριοτήτων του φθινοπώρου, αποφέροντας αξιοσημείωτα μεγέθη:

  • +51% αύξηση του Revenue από Google Ads
  • +37% αύξηση των Conversions
  • +17% βελτίωση του ROAS
  • +42% αύξηση των branded αναζητήσεων

Ρεκόρ διαχείρισης διαφημιστικού budget
Το 2024, η MEDIACUBE σημείωσε ένα ακόμη ρεκόρ, διαχειριζόμενη το μεγαλύτερο media spend στη μέχρι τώρα πορεία της, ύψους 24 εκατ. ευρώ. Αυτό αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη που δείχνουν οι πελάτες στην εταιρεία και την ικανότητα της ίδιας να διαχειρίζεται μεγάλης κλίμακας έργα με αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα, αποφέροντας αποτελέσματα που ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Ένα μεγάλο «ευχαριστώ» σε όλους
Καμία από όλες αυτές τις επιτυχίες δεν θα ήταν φυσικά δυνατή χωρίς την αφοσίωση, τη σκληρή δουλειά και το πάθος της ομάδας της MEDIACUBE.

Ως αναγνώριση όλης αυτής της προσπάθειας, η εταιρεία οργάνωσε ένα τριήμερο ευχαριστήριο event στο πολυτελές ξενοδοχείο Costa Navarino, από τις 20 έως τις 22 Σεπτεμβρίου. Οι MEDIACUBErs είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν στιγμές χαλάρωσης, να συμμετάσχουν σε team building δραστηριότητες, να γελάσουν και να δημιουργήσουν αξέχαστες αναμνήσεις! Η MEDIACUBE οφείλει, όμως, άλλο ένα «ευχαριστώ» στους πελάτες και συνεργάτες της, των οποίων η εμπιστοσύνη αποτελεί το θεμέλιο της αμοιβαίας ανάπτυξης και επιτυχίας εδώ και τόσα χρόνια.

Μπαίνοντας λοιπόν στο νέο έτος, η MEDIACUBE είναι έτοιμη να ξεκινήσει άλλο ένα μοναδικό digital journey, με πολλά σχέδια για εξέλιξη να βρίσκονται στον ορίζονται και να είναι έτοιμα να υλοποιηθούν, ώστε να συνεχίσουν να οδηγούν την εταιρεία στην κορυφή για πολλά ακόμα χρόνια.