Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Lidl Ελλάς για το συσκευασμένο κρέας και ψάρι της αλυσίδας, η οποία φέρει την υπογραφή της Cream. Με βασικό όχημα μια σειρά ταινιών, η Lidl Ελλάς παρουσιάζει τα πλεονεκτήματα των συσκευασμένων νωπών κρεάτων και ψαρικών τα οποία διαθέτει στα καταστήματά της, αναφερόμενη στις έννοιες της ποιότητας, της φρεσκάδας, της υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων, καθώς και των συστηματικών και αυστηρών ελέγχων.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα Μέσα, με στόχο να μεταφέρει περαιτέρω τεκμηριωμένη γνώση και να απαντήσει σε απορίες του καταναλωτικού κοινού για την πρώτη ύλη του κρέατος και ψαριού σε όλα τα στάδια, από την αγορά ως το τελικό πιάτο.

Την παραγωγή των τηλεοπτικών ταινιών υλοποίησε η Picky Productions σε σκηνοθεσία Danny & Loco, ενώ την παραγωγή του still content επιμελήθηκε ο φωτογράφος Παντελής Ζερβός.