Με τις περισσότερες θέσεις στην πρώτη δεκάδα
Η καμπάνια Robogirl της Cosmote κατέκτησε την πρώτη θέση στην κατάταξη των δημοφιλέστερων διαφημίσεων YouTube Ads leaderboard, για το πρώτο μισό του 2019.
Ακολουθεί το Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς από την Cosmote, το οποίο καταλαμβάνει 2 slots στο top 10, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει το #ActForLove της Lacta από την Ogilvy. Συνολικά η Cosmote είναι το brand με την ισχυρότερη παρουσία στην πρώτη δεκάδα, ενώ η Ogilvy φιγουράρει σε τρεις από τις 10 πρώτες θέσεις ανάμεσα στα creative agencies.
Με δύο ακολουθεί η Digital Minds, ενώ, στη λίστα συμμετέχουν επίσης οι εταιρείες isobar, Pollen, Soho Square, Frank & Fame. Αξίζει να σημειωθεί και η συμμετοχή της creative ομάδας της Nak Shoes, με την καμπάνια «Ειδικό Παπούτσι για Ειδικούς». Τα media agencies που απαντώνται στην κατάταξη είναι Mindshare, iProspect, και Zenith Media, όπως επίσης και η Pollen, ως Creative και Media Agency της καμπάνιας Jumbo Πάσχα 2019. Αναλυτικά το top 10:
Καµπάνια | Brand | Creative Agency | Media Agency |
Cosmote – Robogirl – H ταινία | Cosmote | Ogilvy | Mindshare |
Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς επ. 1 & 2: Μάνα & Ζήλεια | Cosmote | Digital Minds | Mindshare |
Lacta – #ActForLove | Lacta | Ogilvy | iProspect |
Σ’ αγαπώ Μ’ αγαπάς επ. 3 & 4: Πανσέληνος & Αποχρώσεις του γκρι |
Cosmote | Digital Minds | Mindshare |
P.R.I.N.G.L.E.S. featuring Μιχάλης Ρακιντζής | Pringles Greece | isobar | iProspect |
Jumbo Πάσχα 2019 – Πέτρος Γαϊτάνος | Jumbo Stores | Pollen | Pollen |
Άλφα | Μια σπουδαία µέρα | Alfa Beer | Soho Square | Zenith Media |
Να µας το προσέχεις | Amstel Greece | Frank & Fame | Zenith Media |
My Cosmote App | «Πυροτεχνουργός» | Cosmote | Ogilvy | Mindshare |
Ειδικό Παπούτσι Για Ειδικούς Φάνης & Νικόλας x ΝΑΚ |
Nak shoes | Nak Creative Team & Fanis Lampropoulos | Relevance Digital Agency |