Με την Τελετή Απονομής, η οποία πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 24 Απριλίου 2018 στο Gazoo, κορυφώθηκε η πέμπτη διοργάνωση των Corporate Affairs Excellence Awards. Τα βραβεία προκηρύσσονται από το 2012 από τον Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων, ΤΕΥΠ της ΕΕΔΕ. Είναι μια προσπάθεια ενθάρρυνσης και έμπρακτης στήριξης, σε διαρκή βάση, των ανθρώπων που απασχολούνται και δραστηριοποιούνται στο χώρο των Εταιρικών Υποθέσεων, οριοθετώντας το πλαίσιο μέσω του οποίου εντοπίζονται, αναδεικνύονται, δημοσιοποιούνται και επιβραβεύονται επιτυχημένες δράσεις, οι οποίες προσθέτουν αξία στη λειτουργία και στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων και αποτελούν πρακτικές προς μίμηση στη λειτουργία Εταιρικών Υποθέσεων στην Ελλάδα.

Στις ξεχωριστές στιγμές της βραδιάς ήταν και η απονομή τιμητικής διάκρισης στη Ρίτα Μαλικούτη, για την συνολική και πολυετή συνεισφορά της στον τομέα Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων. Μιλώντας για τις βραβεύσεις των φετινών έργων, η Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής Έλλη Παναγιωτοπούλου τόνισε την αξία όλων των συμμετοχών, ενώ, αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη αναφορά που έγινε στους συνεργάτες επικοινωνίας των εταιρειών στα έργα που διακρίθηκαν. Την παρουσίαση της Τελετής Απονομής έκαναν οι δημοσιογράφοι Γιώργος Κακούσης και Δημήτρης Πετρόπουλος.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΙΚΗΤΕΣ
Οι υποψηφιότητες για τα Corporate Affairs Excellence Awards 2018 αφορούσαν δράσεις που διενεργήθηκαν και ολοκληρώθηκαν, είτε πλήρως είτε πιλοτικά, από 1 Ιανουαρίου μέχρι 31 Δεκεμβρίου 2017. Οι κατηγορίες στις οποίες διαγωνίσθηκαν και τα βραβεία που απέσπασαν οι επιχειρήσεις είναι:

Εταιρική Επικοινωνία
Η κατηγορία επιβραβεύει καμπάνιες εταιρικής/κλαδικής επικοινωνίας για την προώθηση του εταιρικού οράματος ή του επιχειρηματικού ή κλαδικού σκοπού μέσω ισχυρού/αποτελεσματικού storytelling.
– Eurobank Ergasias, «Εταιρική Καμπάνια Eurobank»- Tribe.
– Vodafone, «Η Ενδυνάμωση της Γυναίκας στην Vodafone».
– Wind Ελλάς, «Σίκινος – Ερχόμαστε κοντά».

Κοινωνική Διαμεσολάβηση & Συμμέτοχοι

Με αυτό το βραβείο, το ΤΕΥΠ επιθυμεί να βραβεύσει την πρωτοβουλία εταιρειών να διαμορφώσουν / αλλάξουν αντιλήψεις στην πολιτεία με τελικό σκοπό το κοινό και δημόσιο συμφέρον.
– AbbVie Pharmaceuticals, «Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα Πιάσε το Μολύβι»- Phocus.
– Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, «Πρωτοβουλία κατά της εμπορίας ανθρώπων- Διεύθυνση Αστυνόμευσης Αερολιμένα Αθηνών.
– ΙΕΛΚΑ, «Νοιαζόμαστε Σήμερα – Ζούμε Καλύτερα Αύριο»-Ιδρυτικά Μέλη της πρωτοβουλίας.

Εσωτερική Επικοινωνία

Η κατηγορία αφορά στην ανάπτυξη δράσεων για την προώθηση εταιρικών στόχων στους εργαζόμενους, καθώς και την ενεργό συμμετοχή τους.
– Cosmote, «Engagement Πρόγραμμα Εργαζομένων»-Amuse Concept Events.
– Metro ABEE, «Δρομικό Κίνημα Εργαζομένων Metro ABEE – Χιλιόμετρα προσφοράς»-Sprint.
– Wind Ελλάς, «Wind News Blog».

Έμμεση Επικοινωνία Προϊόντος/ Υπηρεσίας
– Αφορά στην ανάπτυξη προγράμματος, δράσης, εκδήλωσης ή καμπάνιας για την προώθηση ενός προϊόντος.
– Αθηναϊκή Ζυθοποιία, «Αναβίωση της πατρινής μπύρας ΜΑΜΟΣ»- Touchpoint Strategies.
– Nespresso Ελλάς, «Atelier Nespresso»- Weber Shandwick/McCann Worldgroup.
– Sandoz, «Equilumen – Η ισορροπία ξεκινά από μέσα μας».

Καλύτερη Χρήση των Social Media

Τα βραβεία αφορούν σε καμπάνιες που χρησιμοποίησαν αποτελεσματικά τα social media για να ενημερώσουν και να επηρεάσουν τα επιθυμητά κοινά.
– AbbVie Pharmaceuticals, «Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα Πιάσε το Μολύβι»- Phocus.
– Metro ABEE, «Metro Talent Challenge – Graduate Trainee Program»- Redirect.
– WIND Ελλάς, «[email protected]»-Com-munication Effect.

Σχέσεις με τα ΜΜΕ-Έπαινοι
Η κατηγορία αφορά δράσεις και ενέργειες επικοινωνίας που σχεδιάστηκαν για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον στελεχών ΜΜΕ και να τους κινητοποιήσουν θετικά, ώστε με τη σειρά τους να συμβάλλουν στη διαμόρφωση θετικής γνώμης στο ευρύ κοινό.
– ΔΕΗ Ανανεώσιμες, «Η ενέργεια είναι στη φύση μας»- Pitch.
– Wind Ελλάς, «Δίκτυο οπτικών ινών στην Καλαμάτα_Media Trip».

Επικοινωνιακή Διαχείριση Θεμάτων ή Κρίσης-Έπαινος

Δράσεις που αποδεικνύουν αποτελεσματική επικοινωνιακή διαχείριση ενός σημαντικού θέματος ή κρίσης, δρώντας προληπτικά/αποτρεπτικά και μειώνοντας τις αρνητικές συνέπειες.
– Spanopoulos Group, «Σαρωνικός – S.O.S.»-Out Of The Box.

Πρόγραμμα/Δράση ΕΚΕ

Με αυτό το βραβείο, το ΤΕΥΠ επιθυμεί να επιβραβεύει εκείνα τα προγράμματα ΕΚΕ που έχουν πραγματικό και μετρήσιμο όφελος για τη βιωσιμότητα της εταιρείας
– ΑΒ Βασιλόπουλος, «Αλφαβητάρι της Αγάπης»-Aia Relate.
– Coca-Cola Τρία Έψιλον, «Youth Empowered: Πρόγραμμα Ενίσχυσης Απασχολησιμότητας Νέων».
– Διαμαντής Μασούτης, «Μαζί, όπου υπάρχει ανάγκη».
– Ελαϊς – Unilever Hellas, «Κοινωνικό Πλυντήριο Skip στη Μάνδρα Αττικής»- Solid Havas.
– Eurobank Ergasias, «egg-enter*grow*go».
– Ίδρυμα Vodafone, «Tο Ίδρυμα Vodafone συνδέει την κοινωνική συνεισφορά με τις τεχνολογίες των τηλεπικοινωνιών».

Διευρυμένη ή Πολυκαναλική Εταιρική Επικοινωνία
 Με αυτό το βραβείο το ΤΕΥΠ επιθυμεί να αναγνωρίσει τα καθετοποιημένα προγράμματα επικοινωνίας που στοχεύουν σε διευρυμένα πολυκαναλικά αποτελέσματα.
– ΑΒ Βασιλόπουλος «Χριστουγεννιάτικη Καμπάνια: Είναι μαγικό να προσφέρεις Αγάπη»- Spot JWT .
– Cosmote – Όμιλος ΟΤΕ, «Cosmote Hackathon».
– Public, «Το παιχνίδι…αλλιώς!».
– Wind Ελλάς «Σίκινος – Ερχόμαστε κοντά».

Ειδικές Διακρίσεις- Καλύτερη Χρήση Δεικτών Επίδοσης (KPIs)

– Public, «Δημιουργούμε. Εξελισσόμαστε. Κάνουμε τη διαφορά».
– Eurobank Ergasias, «egg-enter*grow*go».

Ειδικές Διακρίσεις-Καινοτομία στην Επικοινωνία
– AbbVie Pharmaceuticals, «Εκστρατεία Ενημέρωσης για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα Πιάσε το Μολύβι»- Phocus.
– Microsoft Hellas, «25 Χρόνια Microsoft Hellas»- Asset Ogilvy.
– Nespresso Ελλάς, «Nespresso Re-cycle»- Weber Shandwick/McCann Worldgroup.
– Novartis, «New Horizons»- Weber Shandwick/McCann Worldgroup.
– Roche Hellas, «Το ταξίδι της ροζ βαλίτσας»- Pitch.

Ειδικές Διακρίσεις- Έρευνα και Προγραμματισμός
– Coca-Cola Τρία Έψιλον, «Youth Empowered: Πρόγραμμα Ενίσχυσης Απασχολησιμότητας Νέων».
– Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία, «Πρόσεξε τα Πνευμόνια σου… σαν τα Μάτια σου!»- Reputation Unique.
– ΙΕΛΚΑ, «Νοιαζόμαστε Σήμερα – Ζούμε Καλύτερα Αύριο»- Ιδρυτικά Μέλη της πρωτοβουλίας.
– Public, «Το παιχνίδι…αλλιώς!».
– Eurobank Ergasias, «egg-enter*grow*go»
– Vodafone, «Η “Ενδυνάμωση της Γυναίκας”’ στην Vodafone».


THE MENTORING CIRCLE
Στο πλαίσιο της Τελετής Απονομής, ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων ανακοίνωσε και ένα νέο του εγχείρημα: Το The Mentoring Circle, Collaborative Network for PR Pros. Η Ανθή Τροκούδη, Γενική Γραμματέας Δ.Ε. του ΤΕΥΠ και Διευθύντρια Επικοινωνίας Olympia Group και η Φωτεινή Μπαμπανάρα, Μέλος Δ.Ε. ΤΕΥΠ και Head of Communication Novartis Hellas, μας μίλησαν για τη νέα αυτή δράση. «Ως Διοικούσα Επιτροπή του Τομέα Εταιρικών Υποθέσεων της ΕΕΔΕ, προσπαθούμε να πηγαίνουμε τα πράγματα κάθε χρόνο ένα βήμα μπροστά. Αναγνωρίζοντας τη θεσμική ευθύνη του Τομέα στην ανάπτυξη των ταλέντων του κλάδου, αποφασίσαμε να υλοποιήσουμε και στην Ελλάδα μια πρωτοβουλία για την εμψύχωση και την εξέλιξη των στελεχών και συναδέλφων μας. Συγκεκριμένα, μέσα από την ιστοσελίδα της ΕΕΔΕ, θα λειτουργήσει το καλοκαίρι μια καινοτόμα πλατφόρμα online mentoring για τα θέματα Εταιρικών Υποθέσεων με τον τίτλο “The mentoring circle”.

Έμπειροι συνάδελφοι θα κληθούν να διαθέσουν εθελοντικά το χρόνο τους και να μοιραστούν τη γνώση τους για να κάνουν mentoring σε συναδέλφους που είναι πιο νέοι σε εμπειρία στο χώρο της επικοινωνίας. Θα μπορούν να επικοινωνούν μαζί τους με απόλυτη εχεμύθεια και σε προκαθορισμένο χρόνο να μοιράζονται σκέψεις, προβληματισμούς και best practices. H έναρξη θα συνοδευτεί από αντίστοιχο πρόγραμμα προβολής, ώστε η πλατφόρμα να γνωστοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους και να μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή. Σαν ομάδα στη Δ.Ε του ΤΕΥΠ είμαστε πολύ περήφανοι που ξεκινάμε αυτή την πρωτοβουλία. Ελπίζουμε ότι θα είναι μια σχέση αμοιβαίου οφέλους, τόσο για τους καθοδηγούμενους (mentees), όσο όμως και για εμάς που θα έχουμε το ρόλο του μέντορα, γιατί η μάθηση είναι μια συνεχής διαδικασία, με διάρκεια, εξέλιξη και συμπερίληψη».

INTERVIEW: ΒΑΣΙΛΗΣ ΛΩΛΑΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΕ ΤΕΥΠ
«Μια γιορτή για όλα τα στελέχη του χώρου»
MW: Πως είδατε τη δυναμική του θεσμού φέτος, όπως αναδύθηκε μέσα από το πλήθος αλλά και την ποιότητα/καινοτομία των έργων που βραβεύθηκαν;

Φτάσαμε αισίως στη 5η διοργάνωση. Τόσο ο αριθμός των προγραμμάτων που κατατίθενται, όσο και ο αριθμός των εταιρειών που υποβάλουν προγράμματα, χρόνο με το χρόνο αυξάνει. Επίσης η θετικότατη διάθεση αξιόλογων στελεχών φορέων αλλά και του χώρου της Επικοινωνίας να αφιερώνουν πολύτιμο χρόνο για τη υλοποίηση της διοργάνωσης συμμετέχοντας στις Επιτροπές Νομιμοποίησης, Αξιολόγησης αλλά και στην Οργανωτική Επιτροπή, έχουν προσδώσει στον θεσμό σημαντική δυναμική. Αυτά επισφραγίζονται από τα χαμόγελα και τα θετικά σχόλια των ανθρώπων που παραβρέθηκαν στην βραδιά της απονομής. Είναι μια γιορτή για όλα τα στελέχη του χώρου της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων και ένας τρόπος επιβράβευσης των προσπαθειών όλων, να κρατήσουμε την ποιότητα και το κύρος των βραβείων ψηλά.

Όλα αυτά τα χρόνια βασικός κανόνας για την εκάστοτε Οργανωτική Επιτροπή είναι να μην γίνονται αλλαγές στις κατηγορίες των βραβείων ή στις διαδικασίες, εκτός αν υπάρχει κάποια καινούργια κατηγορία που θα πρέπει να συμπεριλάβουμε, προκειμένου να ανταποκριθούμε σε μια νέα τάση ή ανάγκη, όπως ήταν η κατηγορία «Πρόγραμμα χαμηλού budget». Και κάτι ιδιαίτερα σημαντικό: απευθυνόμαστε στον κλάδο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων ανεξαρτήτως αν εργάζονται σε εταιρεία ή agency. Κι αυτό φαίνεται διότι τόσο στη Διοικούσα Επιτροπή όσο και στις Οργανωτικές Επιτροπές συμμετέχουν στελέχη κι από τις δύο πλευρές.

Ποια είναι η τάση που εντοπίσατε μέσα από τα έργα ως προς την εξέλιξη της Εταιρικής Επικοινωνίας στην Ελλάδα;
Σχεδόν όλες οι κατηγορίες, κάθε χρόνο, συγκεντρώνουν ένα μοιρασμένο αριθμό υποψηφιοτήτων. Βέβαια η έμφαση που δίνουν οι εταιρείες π.χ., στα social media αντανακλάται και στον αριθμό υποψηφιοτήτων που κατατίθενται. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη εξακολουθεί να είναι η πιο σημαντική περιοχή για τους ανθρώπους της Επικοινωνίας & Δημοσίων Σχέσεων κι έτσι συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό υποψηφιοτήτων.

Τι περιλαμβάνει ο μελλοντικός σχεδιασμός για τα βραβεία;
Στόχος πάντα είναι τα βραβεία να ανταποκρίνονται στις σημερινές απαιτήσεις της Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων. Κάθε χρόνο, μετά το πέρας της εκδήλωσης η πρώτη μας συνάντηση είναι αφιερωμένη στον απολογισμό των βραβείων. Εντοπίζουμε αν χρειάζεται κάτι ν’ αλλάξει κι έτσι μπαίνουν οι βάσεις για τα βραβεία της επόμενης χρονιάς. Η Οργανωτική Επιτροπή για τα CAEA 2019 που θα διαμορφωθεί μετά το καλοκαίρι, θα αξιολογήσει αν υπάρχουν νέες τάσεις στο χώρο μας κι αντίστοιχα θα προτείνει τις όποιες αλλαγές ή τροποποιήσεις.

INSIGHTS & ΣΧΟΛΙΑ ΝΙΚΗΤΩΝ
«Storytelling στην ψηφιακή εποχή»
Η τεχνολογία αλλάζει καθοριστικά τον τρόπο που επικοινωνούμε. Στη νέα ψηφιακή εποχή, πρωταγωνιστές είναι το περιεχόμενο και η ταχύτητα. Η ιστορία σου, σε οποιαδήποτε μορφή της, φτάνει στον παραλήπτη γρήγορα και αποτελεσματικά, μέσα από πολλαπλά κανάλια, κάνοντας σχεδόν παρωχημένους τους διαχωρισμούς ανάμεσα σε εσωτερικά και εξωτερικά κοινά. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, η επικοινωνία προϋποθέτει ευελιξία, ταχύτητα και απλότητα, χαρακτηριστικά που εμπεριέχονται στην επικοινωνία της Cosmote. Μέσα από τη βράβευσή μας αποδεικνύεται η ικανότητα μας να αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας δίνει η νέα ψηφιακή εποχή για να επικοινωνούμε καλύτερα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την εμπειρία των πελατών.
Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας Ομίλου ΟΤΕ

«Αναγνώριση της συνολικής κοινωνικής μας δράσης»
Το «ΑΒηταρι της Αγάπης» αποτέλεσε για την ΑΒ μία νέα, πρωτοποριακή ταυτότητα που ενοποίησε όλες τις ενέργειες Εταιρικής Υπευθυνότητας που πραγματοποιεί διαχρονικά. Από το 2017 υπογράφει τις δράσεις της εταιρείας, για τους συνάνθρωπους μας σε ανάγκη, για την προστασία του περιβάλλοντος, για την ασφάλεια των προϊόντων, για τη φροντίδα των παιδιών και πολλά ακόμα. Η διάκριση του συγκεκριμένου προγράμματος στην ουσία αποτελεί αναγνώριση συνολικά της εταιρικής κοινωνικής μας δράσης. Επιπλέον, μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους το γεγονός ότι μία καμπάνια με έντονο το συναισθηματικό στοιχείο και το αίσθημα της προσφοράς, με την οποία έκλεισε για την ΑΒ η προηγούμενη χρονιά, με τίτλο «Είναι μαγικό να προσφέρεις Αγάπη» πέτυχε να επικοινωνηθεί με επιτυχία μέσα από μία ευρεία γκάμα καναλιών, μεταφέροντας έτσι μηνύματα αγάπης και προσφοράς σε όλους.
Αλεξία Μαχαίρα, Sustainability & Communications Manager, ΑΒ Βασιλόπουλος


«Ομαδική προσπάθεια»

Οι φετινές βραβεύσεις του ομίλου Novartis στα Corporate Affairs Excellence Awards καταδεικνύουν την εστίασή μας σε υψηλά πρότυπα επικοινωνίας και στην επίτευξη αριστείας σε μία εποχή αυξανομένων προκλήσεων. Κυρίως όμως αντανακλούν την ενότητα, την αφοσίωση και το πνεύμα ομαδικότητας των ανθρώπων της εταιρείας, τους καλύτερους πρεσβευτές του οράματός μας. Το κίνητρο πίσω από κάθε μας ενέργεια είναι η δέσμευσή μας προς τους Έλληνες ασθενείς και η επιστροφή αξίας στην κοινωνία. Eυχαριστούμε την κριτική επιτροπή για την αναγνώριση αυτής της αδιάκοπης προσπάθειας, καθώς και τους συνεργάτες μας για το πάθος και τη δημιουργικότητά τους.
Φωτεινή Μπαμπανάρα, Επικεφαλής Επικοινωνίας Ομίλου Novartis

«Δέσμευση στις αρχές της αειφορίας»
Η άμεση ανταπόκριση του Κοινωνικού Πλυντηρίου Skip στις ανάγκες των κατοίκων της Μάνδρας που στερήθηκαν αυτονόητα αγαθά όπως τα στεγνά, καθαρά ρούχα, δεν ήταν για την Unilever και το Skip μια δράση «προγραμματισμένη» για υποψηφιότητα σε βραβεία. Ήταν ένα ακόμη δείγμα της δέσμευσης της εταιρείας μας στις αρχές της αειφορίας, με έμφαση στην υγιή επιχειρηματική ανάπτυξη με θετικό κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Η τιμητική βράβευση στα φετινά Corporate Affairs Excellence Awards ήρθε ως αναγνώριση αυτής της δέσμευσης δίνοντας σε όλους μεγάλη χαρά.
Στέφανος Ναξάκης, Marketing Manager Laundry, ΕΛΑΪΣ-Unilever Hellas

«Στρατηγική & ουσιαστική συνεργασία»
Η διάκριση στα φετινά Corporate Affairs Excellence Awards αποτελεί για μας πρωτίστως, μεγάλη τιμή και μας γεμίζει με πολύ χαρά και ικανοποίηση, αφού αναγνωρίζεται η βαθιά ανθρώπινη και ουσιαστική επίδραση της εταιρικής μας δράσης στην Κοινωνία και στον Συνάνθρωπο. Η επιτυχία όμως δεν θα ήταν ποτέ δυνατόν να πραγματοποιηθεί χωρίς την στρατηγική και ουσιαστική συνεργασία που αναπτύξαμε και καλλιεργούμε με την Φιλανθρωπική Οργάνωση της Αρχιεπισκοπής Αθηνών «Αποστολή». Θέλω να ευχαριστήσω θερμά και όλους όσοι συμμετέχουν ενεργά στην πραγματοποίηση αυτής της εταιρικής δράσης, όπου με κατάθεση ψυχής και σώματος φροντίζουν και φτάνουν, κάθε μήνα, 1.040 δέματα με τρόφιμα σε οικονομικά ευπαθείς οικογένειες που βρίσκονται σε παραμεθόριες περιοχές.
Σταμάτης Δαυίδ, Marketing Manager, Διαμαντής Μασούτης

«Το βραβείο είναι for HER»
Την προηγούμενη χρονιά είχαμε τη χαρά να «συνταξιδέψουμε» με τη Ροζ Βαλίτσα της «for HER», μεταφέροντας το μήνυμα ότι η γνώση μπορεί να αποτελέσει πρωταρχικό όπλο στη μάχη κατά του καρκίνου του μαστού και τον γυναικολογικό καρκίνο. Το βραβείο, όμως, δεν ανήκει σε εμάς και στους εξαιρετικούς συνεργάτες μας. Είναι για κάθε σημαντική γυναίκα στη ζωή μας και το δικαίωμά της στην πρόληψη και έγκαιρη διάγνωση, προκειμένου να την έχουμε μαζί μας για πολλά ακόμη χρόνια. Είναι για Εκείνη – for HER.
Άννα Παπακοσμοπούλου, Communications Business Partner, Roche HELLAS

«Καινοτομία & δημιουργικότητα»
Η επιτυχία της εκστρατείας μας για τη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα «Πιάσε το Μολύβι» είναι για εμάς ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο, ώστε να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, μέσα από την ανάληψη δράσεων και πρωτοβουλιών που συμβάλουν τόσο στην ενημέρωση του κοινωνικού συνόλου, όσο και στη βιωσιμότητα του συστήματος Υγείας. H AbbVie στηρίζεται στην καινοτομία και όταν αυτή συναντά τη δημιουργικότητα και την αποτελεσματικότητα, καταφέρνουμε να συμβάλλουμε πολλαπλασιαστικά θετικά, στη ζωή των συνανθρώπων μας. Η αναγνώριση της προσπάθειας μας μέσω της τριπλής διάκρισης της εταιρείας μας στο θεσμό των Corporate Affairs Excellence Awards, μας τιμά και μας κινητοποιεί να συνεχίσουμε.
Άντζελα Βερναδάκη, Market Access & External Relations Director, AbbVie

«Metro ΑΒΕΕ: Talent Challenge & Δρομικό Κίνημα»
Γιώργος Κατωπόδης, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού & Γιώργος Θεοδώρου, Διεύθυνση Marketing Omnichannel Metro AEBE: Το Graduate trainee program της Metro AEBE «Talent Challenge», εμφανίστηκε πέρυσι για πρώτη φορά αποκλειστικά στα social media. Πάνω από 700.000 χρήστες έμαθαν γι’ αυτό από τον «τοίχο» τους σε ανύποπτο χρόνο και με τα κατάλληλα εργαλεία που μίλησαν στη γλώσσα τους, κλήθηκαν να δηλώσουν συμμετοχή. Οι νέοι ταλαντούχοι που προσελκύσαμε και τα άριστα βιογραφικά που λάβαμε, μας έμαθαν πως ο ψηφιακός κόσμος αποτελεί στο εξής για την εταιρεία έναν πολυδιάστατο σύμμαχο.
Δήμητρα Δασκαλάκη, Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων Metro ABEE: Το Δρομικό Κίνημα Εργαζομένων της Metro ΑΕΒΕ – «Χιλιόμετρα Προσφοράς» είναι ένα κίνημα που συνδυάζει την άθληση με τον εθελοντισμό και την κοινωνική δράση με την ευχάριστη συνύπαρξη των εργαζόμενων μεταξύ τους, αλλά και με τις οικογένειές τους! Ο ενθουσιασμός και η συμμετοχή ξεπέρασε κάθε προσδοκία! Μέσα στο 2017, πάνω 2.500 δρομείς, εργαζόμενοι της Metro και μέλη των οικογενειών τους, διένυσαν σχεδόν 11.000 «Χιλιόμετρα Προσφοράς» σε 8 αγώνες σε ισάριθμες πόλεις, στηρίζοντας με είδη πρώτης ανάγκης Ιδρύματα και Φορείς που οι ίδιοι επέλεξαν. Το κίνημα συνεχίζεται και το 2018 και η συμμετοχή έχει ήδη ξεπεράσει την αντίστοιχη περσινή!
Metro ΑΒΕΕ

«Στροφή στην ανθρωποκεντρικότητα»
Το φετινό βραβείο Εταιρικής Επικοινωνίας αποδεικνύει στην πράξη την αναγνώριση της επικοινωνιακής μας στροφής προς την ανθρωποκεντρικότητα, τα τελευταία 3 χρόνια. Η διάκριση κάνει ιδιαίτερα περήφανους όλους εμάς στη Eurobank, κυρίως γιατί επιβραβεύει την επιλογή μας να κατανοούμε τους πελάτες μας και να υποστηρίζουμε τις ανάγκες τους. Ιδιαίτερη είναι η τιμή και χαρά μας και για τις πολλαπλές βραβεύσεις που έλαβε η πρωτοβουλία μας για την έμπρακτη στήριξη της νεανικής καινοτόμου επιχειρηματικότητας, με το πρόγραμμα egg-enter*grow*go. H Eurobank ήταν η πρώτη που πίστεψε και εμπιστεύτηκε τις ιδέες των νέων και συνεχίζει να επενδύει σε αυτές, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη και ευημερία της ελληνικής κοινωνίας.
EUROBANK.