Απαντά ο Στέφανος Πρόκος, διευθυντής υπηρεσιών της Convert Group

Η Convert Group ξεκίνησε το 2014 ως μία εταιρεία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών με τρία άτομα προσωπικό και πελατεία αποκλειστικά στην Ελλάδα. Σήμερα, έχει μετασχηματιστεί σε μία products-first εταιρεία, έχοντας εξελίξει τις δραστηριότητές της στο μοντέλο Enterprise SaaS με τις πλατφόρμες eRetail Audit και eRetail Content, με τις οποίες καινοτομεί διεθνώς στο χώρο του ηλ. εμπορίου καταναλωτικών αγαθών.

Έχει πάνω από 50 άτομα μόνιμο προσωπικό και πελάτες σε 11 χώρες εκτός της Ελλάδας: Ισπανία, Ιταλία, Μεγάλη Βρετανία, Ρουμανία, Πολωνία, Μεξικό, Ιαπωνία, Τουρκία, Τσεχία, Αίγυπτο και Λίβανο.Ταυτόχρονα με την επιτυχημένη της στροφή προς τα προϊόντα, συνεχίζει να παρουσιάζει πολύ έντονη ανάπτυξη και στις συμβουλευτικές υπηρεσίες.

Ο Στέφανος Πρόκος, διευθυντής υπηρεσιών της Convert Group, απαντάει στο Marketing Week για τον τρόπο που ανοίγει νέες χώρες με την ομάδα του, το διεθνή ανταγωνισμό, και τα σχέδιά του για την επόμενη τριετία.

MW: Η Convert Group έχει projects σε 12 χώρες. Μέσα στο 2020 μάλιστα, ανοίξατε ήδη 4 νέες χώρες. Που οφείλεται η τόσο γρήγορη επέκτασή σας;

Στ. Πρόκος: Η επέκτασή μας με projects σε νέους πελάτες σε Αγγλία, Αίγυπτο, Λίβανο και Τσεχία έγινε όντως ταχύτατα και ευτυχώς μέσα στο πρώτο τρίμηνο του χρόνου που μπορούσαμε να ταξιδεύουμε. Γενικά αν και η εξωστρέφεια ήταν πάντα στο DNA της ConvertGroup, τον τελευταίο χρόνο, έγινε η απόλυτη προτεραιότητά μας ως εταιρεία.

Ως εκ τούτου, οι προσπάθειές μας να αποκτήσουμε ακόμα περισσότερους πελάτες σε χώρες του εξωτερικού εντατικοποιήθηκαν σε πολύ μεγάλο βαθμό. Ελπίζουμε να συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό!

Στο πελατολόγιο σας συμπεριλαμβάνονται μερικές από τις μεγαλύτερες παγκόσμιες πολυεθνικές εταιρείες όπως PhilipMorris International, adidas, Rakuten, κ.ά., τους οποίους καθοδηγείτε σε διάφορες χώρες. Πώς εμπιστεύονται μία ελληνική εταιρεία;

Με περηφάνεια λέμε ότι είμαστε Έλληνες και με αυτοπεποίθηση χρεώνουμε rates Ευρωπαίων. Το ζήτημα της «ελληνικής βάσης» μας πολύ σπάνια έχει υπάρξει ανασταλτικός παράγοντας για να συνεργαστούμε με πελάτη του εξωτερικού.

Το Digital Transformation, τα Data και το eCommerce είναι industries που βασίζονται στο expertise από όπου και αν προέρχεται και οι βασικότεροι κανόνες τους είναι διεθνείς – φυσικά πάντα με local πτυχές. Ταυτόχρονα, οι σύμβουλοι της Convert Group έχουν από 10 έως 17 χρόνια εμπειρίας στο digital & eCommerce – είναι πραγματικά ανάμεσα στους κορυφαίους επαγγελματίες της Ευρώπης.

Πώς αντιμετωπίζετε τον ανταγωνισμό με τις Big Four και άλλες συμβουλευτικές εταιρείες στις χώρες στις οποίες δραστηριοποίειστε;

Ο ανταγωνισμός από τις Big Four δεν μας έχει απασχολήσει, γιατί στα λίγα έργα που έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι, ο πελάτης έχει προτιμήσει εμάς. Να σημειώσω ότι τα δικά μας tickets στις συμβουλευτικές υπηρεσίες είναι μεταξύ €100Κ και €300Κ ανά έργο. Οι BigFour είναι δυνατές σε μεγαλύτερες δουλειές, οπότε εκεί δε συναντιόμαστε συχνά, ή τουλάχιστον όχι ακόμα.

Σε ό,τι αφορά τον τοπικό ανταγωνισμό, κερδίζουμε φέρνοντας εμπειρία από πλειάδα εμπορικών κλάδων, αλλά και έχοντας δουλέψει σε πολλές διαφορετικές αγορές, πρακτικά σε ό,τι τύπου digital και eCommerce project μπορεί να σκεφτεί κάποιος. Αυτό βλέπουμε ότι λείπει από τους περισσότερους τοπικούς ανταγωνιστές και κάνουν τον πελάτη να επιλέξει εμάς.

Ποια είναι τα σχέδια σας για τα επόμενα 3 χρόνια;

Σκοπός μας είναι να συνεχίσει η διεθνής μας ανάπτυξη. Ο τομέας των υπηρεσιών της Convert Group αναπτύσσεται από ιδρύσεως μας το 2014 με μ.ο. 61% ετησίως, με το 2020 να ξεπερνάμε τα €2Μ έσοδα – το 40% από το εξωτερικό και το 80% του συνόλου από πολυεθνικές εταιρείες. Προτεραιότητα μας επίσης είναι το portfolio μας να συνεχίζει να εμπλουτίζεται με cutting edge υπηρεσίες που θα δίνουν ακόμα μεγαλύτερη αξία στους πελάτες μας ανά τον κόσμο.

Ταυτόχρονα, θέλω να βλέπω την ομάδα μας να μεγαλώνει με έναν υγιή τρόπο, να προσελκύει το καλύτερο digital, data και eCommerce ταλέντο και να διατηρεί το χαμόγελο που μας κρατά ενωμένους τόσα χρόνια.