Από τον Απρίλιο του 2020, η Anytime μέσω της τεχνολογίας των Conversational Ads AdLingo, δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να ανοίξει διάλογο μαζί της με την εφαρμογή και υλοποίηση AI-powered προσωπικών συζητήσεων, προσφέροντας custom λύσεις για την ασφάλιση του αυτοκινήτου και του σπιτιού. Την υλοποίηση της προβολής μέσω των AdLingo ads της Google, ανέλαβε η Mindshare προβάλλοντας τα conversational ads σε targeted websites & apps. Όπως επισημαίνουν, Anytime και Mindshare αποτελούν μέρος των πρώτων early testers globally της τεχνολογίας AdLingo.
«Η Anytime, χρησιμοποιώντας την τεχνολογία του AdLingo, τοποθέτησε το journey του χρήστη προς την πώληση, σε διαφημιστικό περιβάλλον, και ανέδειξε ακόμα περισσότερο την απλότητα της διαδικασίας ασφάλισης που κυριαρχεί στο site μας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το χρησιμοποιήσαμε πρώτοι στην Ελλάδα και συνδυάσαμε awareness και performance λογικές, ταυτόχρονα, σε ένα σημείο επαφής, μένοντας πιστοί στο Brandformance approach στα digital μέσα», δήλωσε η Ρία Μυλωνά, Performance Marketer στην Anytime.