Tα Content Marketing Awards 2022 διανύουν τη δεύτερή τους διοργάνωση, με στόχο να αναδείξουν τις πιο καινοτόμες, δημιουργικές και αποτελεσματικές ενέργειες Content Marketing της χρονιάς. Στην Προεδρία της Κριτικής Επιτροπής θα βρίσκεται και φέτος ο Κώστας Σύρμος, Global Marketing Director του The Lego Group, όπου μαζί με 20 ακόμη έμπειρους επαγγελματίες και στελέχη, θα ενώσουν τις γνώσεις τους για να αναδείξουν τα καλύτερα cases content marketing.
Ο Κώστας Σύρμος, δήλωσε σχετικά: «Οι υποψηφιότητες της περσινής χρονιάς επέδειξαν στρατηγικό σχεδιασμό, δημιουργικότητα και αυθεντικότητα, σε μία δύσκολη περίοδο για την κοινωνία, τις επιχειρήσεις και τους ανθρώπους. Πραγματικά, έθεσαν τον πήχη για το Content Marketing στην Ελλάδα. Αυτήν τη χρονιά ανυπομονώ, μαζί με την ομάδα των κριτών, να αξιολογήσουμε ακόμη πιο εντυπωσιακές υποψηφιότητες, να αναδείξουμε συναρπαστικό και engaging περιεχόμενο και να βοηθήσουμε να καθιερωθεί η σημαντικότητα του Content Marketing στις επιχειρήσεις».
Η υποβολή των υποψηφιοτήτων πραγματοποιείται έως και τις 3 Ιουνίου 2022. Περισσότερες πληροφορίες στο contentmarketingawards.gr.