Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 5 Οκτωβρίου στο Radisson Blu Park Hotel, η τελετή απονομής των Content Marketing Awards 2022, των βραβείων που διοργάνωσε το Marketing Week και η Boussias, προκειμένου να αναδείξει τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες πρακτικές του content marketing.

Τις κορυφαίες διακρίσεις της χρονιάς απέσπασαν:

  • Η Socialab τον τίτλο Content Agency of the Year.
  • Η Durex τον τίτλο Content Brand of the Year.

Αντίστοιχα, τα Platinum βραβεία απέσπασε και για τις τρεις ενότητες, «Best per Industry», «Best in Strategy» και «Best in Distribution», η Reckitt Benckiser για την υποψηφιότητά της, «Durex. More than a brand».

Τις υποψηφιότητες αξιολόγησε Κριτική Επιτροπή απο­τελούμενη από 21 καταξιωμένα στελέχη, υπό την προεδρία του Κώστα Σύρμου, Global Marketing Director, The Lego Group.
Ο Πρόεδρος της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards δήλωσε:

«Ήταν μεγάλη τιμή και χαρά να βρίσκομαι στη θέση του Προέδρου της Κριτικής Επιτροπής των Content Marketing Awards για δεύτερη χρονιά στη σειρά. Φέτος, οι υποψηφιότητες ξεπέρασαν τις προσδοκίες, τόσο σε ποιότητα δουλειάς όσο και αριθμητικά, επιδεικνύοντας στρατηγικό σχεδιασμό, δημιουργικότητα και αυθεντικότητα. Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να βλέπεις πώς οι εταιρείες χρησιμοποιούν το Content Marketing για να επικοινωνούν, να αλληλοεπιδρούν, να επιμορφώνουν και να ψυχαγωγούν το κοινό και πραγματικά πιστεύω πως τα βραβεία Content Marketing Awards συνεισφέρουν στη διάδοση της σημαντικότητας του content marketing για τους οργανισμούς».