Μέσα από inspirational success stories και υποδειγματικά cases, experts από την Ελλάδα και το εξωτερικό μοιράστηκαν actionable tips για αποτελεσματική αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ενώ παρουσίασαν νέες πλατφόρμες με αυξανόμενη δυναμική, καθώς και έξυπνους συνδυασμούς social media marketing με άλλα digital assets όπως το email marketing.

Η στροφή προς τα communities και τα Facebook groups εντοπίστηκαν ανάμεσα στις σημαντικότερες τάσεις, μαζί με την επικοινωνία στις πλατφόρμες messaging, ενώ έμφαση δόθηκε και στις δυνατότητες των automations. Το σωστό context και η δύναμη του real time marketing τέθηκαν στο επίκεντρο, ενώ, μαζί με το αυθεντικό, συναισθηματικό storytelling που τροφοδοτεί συζητήσεις, τοποθετήθηκαν ως βασικοί παράγοντες αποτελεσματικού social media marketing.

Σε ένα session αφιερωμένο στο influencer marketing, οι ομιλητές πρότειναν λύσεις στα ζητήματα που προκύπτουν συνηθέστερα στις συνεργασίες με creators, ενώ ειδικό πάνελ συζήτησε όλα όσα προέκυψαν από το F8 και τη σημασία τους για τους marketers. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος του Marketing Week.