Όπως επισημαίνει έρευνα της ΕΥ

Ως αποτέλεσμα, υπάρχει αυξανόμενη ζήτηση για την αξιοποίηση δεδομένων προκειμένου να ενισχυθεί η αναπτυξιακή τροχιά των επιχειρήσεων, όπως επισημαίνει η πρόσφατη έρευνα της ΕΥ, Consumer Products & Retail Survey. Οι Διευθύνοντες Σύμβουλοι κορυφαίων επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων και λιανικής γνωρίζουν ότι σε έναν ψηφιακό κόσμο τα commercial analytics μπορούν να δώσουν ώθηση για την απαραίτητη βελτίωση της απόδοσης. Είναι πλέον σαφές ότι όσοι επιχειρηματίες προβαίνουν στη χρήση της ανάλυσης δεδομένων, έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν πιο κοντά στην κερδοφορία. Εκείνοι, όμως, που πραγματικά το καταφέρνουν, είναι όσοι έχουν πετύχει τη σωστή ισορροπία μεταξύ του τεχνολογικού και του ανθρώπινου στοιχείου των analytics.

Ο Ηλίας Βυζάς, επικεφαλής του τμήματος Συμβουλευτικών Υπηρεσιών Βελτίωσης Απόδοσης της ΕΥ Ελλάδος και του Κέντρου Αριστείας για Analytics, σημειώνει: «Οι επιχειρήσεις καταναλωτικών προϊόντων και λιανικής πρέπει να συλλέγουν όσες περισσότερες πληροφορίες γίνεται, να τις αναλύουν και να τις μετατρέπουν σε σύντομο χρόνο σε δράσεις, προκειμένου να εκμεταλλευθούν όσο καλύτερα γίνεται τις ευκαιρίες και την προσέγγιση των καταναλωτών, στο σημερινό, ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Ειδικότερα στη χώρα μας, που βιώνει μία πρωτοφανή κρίση, οι Έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου έρχονται αντιμέτωποι, όχι μόνο με τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών τους, αλλά και με την περιορισμένη αγοραστική τους δύναμη. Τα commercial analytics, που εξασφαλίζουν την πρόσβαση και την ανάλυση κάθε τύπου δεδομένων, αποτελούν απαραίτητο σύμμαχο, προκειμένου οι επιχειρηματίες του κλάδου να “ξεκλειδώσουν” τις προτιμήσεις των καταναλωτών και να πετύχουν τη βέλτιστη δυνατή απόδοση της επιχείρησής τους».