Αποτελέσματα 3ου τριμήνου ’18 ανακοίνωσε ο όμιλος
Περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών της του τρίτου τριμήνου 2018, ανακοίνωσε η Coca-Cola HBC AG.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, η εταιρεία κατέγραψε σταθερή αύξηση εσόδων κατά 4,5% και αύξηση 4,2% στους όγκους πωλήσεων. Στην ελληνική αγορά, οι όγκοι πωλήσεων σημείωσαν το έβδομο συνεχόμενο τρίμηνο ανάπτυξης, καταγράφοντας αύξηση πωλήσεων σε όλες τις κατηγορίες εκτός των χυμών. Η κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών συνεισέφερε περισσότερο στην αύξηση του όγκου πωλήσεων, υποβοηθούμενη από την καλή τουριστική σεζόν και στην κατηγορία των ανθρακούχων αναψυκτικών, οι θετικές επιδόσεις αποδίδονται στις πωλήσεις της Coca-Cola Zero, στις επιλογές χωρίς θερμίδες των Fanta και Sprite, αλλά και στις καινοτομίες γεύσεων όπως μέντα-μαστίχα και λεμόνι του σήματος Schweppes.

Διεθνώς, η εταιρεία κυκλοφόρησε αρκετές νέες κατηγορίες, σήματα, γεύσεις και συσκευασίες στα δύο πρώτα τρίμηνα και στο τρίτο τρίμηνο επικεντρώθηκε όπως επισημαίνει στη βελτίωση της διανομής και στην αύξηση των πωλήσεων των καινοτομιών που έχει ήδη λανσάρει στην αγορά, όπως τα προϊόντα AdeZ, το Smartwater και το τσάι Honest. Όσον αφορά στις νέες γεύσεις της Coke, επιταχύνθηκε η αύξηση των όγκων πωλήσεων της Coca-Cola Zero με κεράσι, εν μέρει εις βάρος των όγκων πωλήσεων της Coca-Cola Zero με λεμόνι. Οι εποχιακές γεύσεις της Fanta και Sprite, ιδιαίτερα της Fanta Zero με λεμόνι και με γκρέιπφρουτ, έδωσαν νέα ώθηση στις πωλήσεις αυτών των σημάτων. Επιπλέον, η εταιρεία συνεχίζει να εξελίσσει τις συνταγές της και να μειώνει το αποτύπωμα της ζάχαρης, τηρώντας τη δέσμευσή της για μείωση της ποσότητας ζάχαρης στα 100 ml προϊόντος κατά 10% έως το 2020.