Ως επίσημος χορηγός και στο πλαίσιο της κοινωνικής της πλατφόρμας «Zero Waste Future», η Coca-Cola συμμετείχε στον 37ο Αυθεντικό Μαραθώνιο με δράση συλλογής ανακυκλώσιμων απορριμμάτων, στηρίζοντας τη θέση της ότι «Ένας Μαραθώνιος Χωρίς Απορρίμματα» είναι εφικτός.
Η δράση έγινε σε συνεργασία με την οργάνωση Ινστιτούτο Ομάδα για τον Κόσμο, τον Δήμο Αθηναίων και την Ελληνική Εταιρεία Αξιοποίησης Ανακύκλωσης. Η Coca-Cola τοποθέτησε πάνω από 500 μπλε, καφέ και ειδικούς κάδους για τα πλαστικά μπουκάλια κατά μήκος της διαδρομής, όσο και στα σημεία «Zero Waste spots» στο Παναθηναϊκό Στάδιο. Συνολικά, συλλέχθηκαν 13,5 τόνοι ανακυκλώσιμων απορριμμάτων συμπεριλαμβανομένων 9,2 τόνων πλαστικών μπουκαλιών, διπλασιάζοντας τη συλλογή σε σχέση με πέρυσι.
Παράλληλα, στους καφέ κάδους συλλέχθηκε 1,1 τόνος οργανικών απορριμμάτων, που θα αξιοποιηθεί από τους Δήμους ως ωφέλιμη πρώτη ύλη (λίπασμα). Επιπλέον, συλλέχθηκαν πάνω από 400 ζευγάρια αθλητικά παπούτσια και 700 κιλά αθλητικού ρουχισμού, που θα δοθούν σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες. Η εταιρεία φιλοξένησε επίσης στο περίπτερό της 3D printed όργανα γυμναστικής από 100% ανακυκλωμένο πλαστικό.
«Η φετινή διοργάνωση ήταν ξεχωριστή για την Coca-Cola, αφού είναι η πρώτη φορά που αναλάβαμε δράση με στόχο Έναν Μαραθώνιο Χωρίς Απορρίμματα. Στο πλαίσιο του Zero Waste Future, επεκτείναμε το πεδίο δράσης μας και στον ιστορικό αγώνα δρόμου και χαιρόμαστε που αυτή η πρωτοβουλία έτυχε τόσο θετικής αντιμετώπισης», δήλωσε μεταξύ άλλων η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικών Υποθέσεων και Βιώσιμης Ανάπτυξης της Coca-Cola για Ελλάδα, Κύπρο & Μάλτα.