Λανσάρισμα με 360 πλάνο επικοινωνίας και προώθησης

H Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas προχωρούν σε νέα πρωτοβουλία στην αγορά του καφέ και διευρύνουν το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους φέρνοντας στην Ελλάδα το παγκόσμιο brand Costa Coffee. Στο πλαίσιο αυτό, η Ελλάδα γίνεται μια από τις πρώτες χώρες του ομίλου Coca-Cola HBC που διαθέτει τα προϊόντα του brand στους καταναλωτές. Ο Costa Coffee είναι πλέον διαθέσιμος στην ελληνική αγορά, με 5 διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με 7 επιλογές σε κάψουλες, που θα λανσαριστούν τον Σεπτέμβριο.

Παράλληλα, θα έχει παρουσία και στους χώρους εστίασης με ένα πλήρες χαρτοφυλάκιο σε μορφή κόκκων. Η παρουσίαση του Costa Coffee στην ελληνική αγορά πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 2 Ιουλίου, μέσω live streaming από το Coca-Cola Τρία Έψιλον 24/7 Experience Center. Ο Γιάννης Παπαχρήστου, Γενικός Διευθυντής της Coca-Cola Τρία Έψιλον, δήλωσε σχετικά: «Με την προσθήκη του κορυφαίου brand Costa Coffee στη μεγάλη οικογένεια προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον, ερχόμαστε να προσφέρουμε στους Έλληνες καταναλωτές μια μοναδική εμπειρία καφέ. Διευρύνουμε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων μας, ενισχύοντας το όραμά μας ως ο 24/7 Leading Beverage Partner.

Το λανσάρισμα του Costa Coffee σηματοδοτεί πολλά περισσότερα από την προσθήκη ενός brand καφέ καθώς η φιλοδοξία μας είναι να γίνουμε ο καλύτερος Coffee Partner». Η Λίλιαν Νεκταρίου, Γενική Διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, υπογράμμισε: «Το λανσάρισμα του Costa Coffee στην ελληνική αγορά συνδέεται άμεσα με τη συνολική στρατηγικής της Coca-Cola να αποτελεί μία Total Beverage εταιρεία».

Προβολή σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και in-store
Στο πλαίσιο προώθησης των προϊόντων Costa Coffee διατηρείται ολοκληρωμένη δομή που συμπληρώνεται από ομάδα consumer και marketing manager, με επικεφαλής τη Φωτίνα Φαφούτη, Coffee Development Manager της Coca Cola Τρία Έψιλον. Στον τομέα της διαφήμισης, θα δοθεί έμφαση στο digital κανάλι και στη χρήση παραδοσιακών Μέσων όπως το ραδιόφωνο και η τηλεόραση.

Ταυτόχρονα, θα υπάρξουν συνεργασίες με πρεσβευτές της μάρκας, με στόχο να αναδείξουν τα προϊόντα του χαρτοφυλακίου του brand. Παράλληλα, σχεδιάζεται πλάνο προώθησης τόσο στα φυσικά καταστήματα, όσο και στα e-shops των λιανεμπόρων. To πλήρες επικοινωνιακό πλάνο της Costa Coffee θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο, με στόχο να κάνει reach το 80% του στόχου από το 2020 και θα συνεχίσει το 2021 και 2022 με σταθερή επένδυση στο κομμάτι της επικοινωνίας.

«Αναζητούμε διαφάνεια, χωρίς ρατσισμό και μίσος, στα social media»
Σχετικά με το ζήτημα του διαφημιστικού μποϊκοτάζ του Facebook, σε μια προσπάθεια περιορισμού της διάχυσης της ρητορικής μίσους, η Λίλιαν Νεκταρίου ανέφερε: «Συμμετέχουμε κι εμείς σε αυτή την παύση των διαφημίσεων σε όλες τις πλατφόρμες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να περάσουμε το ξεκάθαρο μήνυμα ότι ο ρατσισμός, η βία και το μίσος δεν έχουν θέση πουθενά στον κόσμο.

Η παύση αυτή των διαφημιστικών μας ενεργειών που αφορά όλες τις πλατφόρμες δικτύωσης, εμπορικά σήματα και όλες τις διαφημιστικές ενέργειες είτε πληρωμένες, είτε προστιθέμενης αξίας και πρόσωπα μεγάλης αναγνωρισιμότητας, ξεκινά από την 1η Ιουλίου και θα έχει διάρκεια 30 ημερών. Προσεχώς, η Coca Cola Company θα επαναξιολογήσει τις ενέργειές της και θα συνεργαστεί με τους εταίρους της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να υπάρξει περισσότερη διαφάνεια και να εξαλείψουμε τα φαινόμενα ρατσισμού και μίσους».