Δυναμική πορεία ανάπτυξης σε λιγότερο από 1 χρόνο λειτουργίας

Πρόσφατα, η εταιρεία επέκτεινε τη συνεργασία της με την IKEA για την περίοδο 2016-2017, έχοντας ήδη ολοκληρώσει με επιτυχία ένα πρώτο έργο, ενώ προχώρησε σε συμφωνία συνεργασίας με έναν από τους μεγαλύτερους παρόχους γενικών ασφαλειών της Ελλάδας και του εξωτερικού σηματοδοτώντας την είσοδο της στον ασφαλιστικό κλάδο. Στόχος της εταιρείας σε ορίζοντα 5ετίας είναι η επιτυχής διείσδυση στην Ελληνική και Βαλκανική αγορά υλοποιώντας επενδύσεις πάνω από 1 εκατ. ευρώ και στοχεύοντας στη ανάπτυξη βέλτιστων πρακτικών διαχείρισης πελατολογίου με επίκεντρο τους τομείς λιανεμπορίου, τουρισμού, ασφάλισης, υγείας, τηλεπικοινωνιών και τραπεζών.

Η γκάμα των υπηρεσιών της περιλαμβάνει σχεδιασμό προγραμμάτων επιβράβευσης, ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς των πελατών, στοχευμένες ενέργειες marketing και παρακολούθηση της λειτουργικής επίδοσης των επιχειρήσεων. Σε παρουσίαση της εταιρείας που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα, τα στελέχη της ClientIQ τόνισαν ότι, με την αξιοποίηση των marketing analytics μπορεί να επιτευχθεί 19 φορές υψηλότερη κερδοφορία για τις επιχειρήσεις, κατ’ ελάχιστον 3 φορές καλύτερο ROI σε εμπορικές δράσεις και αποδέσμευση του marketing budget σε ποσοστό 15 – 20%. Επιπλέον, η συμβολή τους στην προσέλκυση νέων πελατών είναι 20 φορές πιο αποτελεσματική, ενώ στηρίζουν τη διατηρησιμότητα πελατών και τη μεγαλύτερη ικανοποίηση κατά 8 και 6 φορές αντίστοιχα.

Η Αλεξάνδρα Χριστοπούλου, Chief Executive Officer της ClientIQ, τόνισε: «Σε ένα δύσκολο περιβάλλον, κοιτάμε μπροστά και στοχεύουμε στην ανάδειξή μας στην επόμενη 5ετία στον #1 παίκτη στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια στον τομέα παροχής υπηρεσιών ολιστικής διαχείρισης πελατολογίου, παράγοντας ισχυρή τεχνογνωσία με ελληνική υπογραφή».