Αυτοματοποιεί τη διαδικασία click away αγορών

Το e-satisfaction.com, πλατφόρμα customer feedback στο ελληνικό e-commerce, δημιούργησε την υπηρεσία Click Away Made Easy, με στόχο να αποφορτίσει τα ήδη επιβαρυμένα τηλεφωνικά κέντρα των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να βελτιώσει την εμπειρία του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, η υπηρεσία Click Away του e-satisfaction.com έχει setup λιγότερο από μια μέρα και δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να επιλέγει πότε προτιμά να παραλάβει τη παραγγελία του, ενώ αυτοματοποιεί και το SMS επιβεβαίωσης του ραντεβού, σύμφωνα με τις διατάξεις της σχετικής νομοθεσίας.