Στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του τηλεοπτικού σταθμού Open φιλοξενήθηκαν οι Στέλιος Αγορόπουλος, Chief Product Officer και Νεκτάριος Βαρελάς, Commercial Director της Clever Point.
«Το Clever Point είναι ένα δίκτυο καταστημάτων εξυπηρέτησης -αυτήν τη στιγμή έχουμε 570 ενεργά καταστήματα, μίνι μάρκετ, ανθοπωλεία, βενζινάδικα, τα convenience store όπως τα λέμε- τα οποία βρίσκονται στη γειτονιά και θέλουν να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές για την παραλαβή, αποστολή και επιστροφή των δεμάτων τους», εξήγησε ο Στέλιος Αγορόπουλος.
Προσέθεσε δε ότι λειτουργούν σαν προσωπική θυρίδα για κάθε καταναλωτή, ενώ χρησιμεύουν και για την αποστολή κάποιου δέματος σε όλη τη χώρα. Από την πλευρά του, ο Νεκτάριος Βαρελάς ανέφερε ότι οι καταναλωτές «δεν χρειάζεται ούτε να περιμένουν τον διανομέα, ούτε να παρακολουθούν το πρόγραμμά του, αλλά να προσαρμόσουν την παραλαβή στον δικό τους ρυθμό και να επιλέξουν και τον τόπο παραλαβής είτε είναι κοντά στο σπίτι, στην εργασία ή καθ΄ οδόν προς το εξοχικό τους».
Επιπλέον, σημείωσαν ότι διαθέτουν ήδη περισσότερα από 570 σημεία εξυπηρέτησης σε όλη την Ελλάδα, ενώ φιλοδοξούν σύντομα να φτάσουν τα 1.000. Όσο για την υπηρεσία courier τη χαρακτήρισαν σταδιακά ξεπερασμένη και τόνισαν ότι η νέα τάση είναι το out-of-home.
«Το last mile είναι μια έκφραση ευρωπαϊκή και χρησιμοποιείται ακριβώς για αυτό το τελευταίο στάδιο της παραλαβής του δέματος. Μέχρι τώρα ήταν ο διανομέας που έφερνε το δέμα στο σπίτι. Εμείς, πλέον, προσφέρουμε ελευθερία και ευελιξία στον καταναλωτή», κατέληξε ο Νεκτάριος Βαρέλας.