Ζούμε σε μια χώρα που έχει 330 μέρες (πάνω-κάτω) τον χρόνο ηλιοφάνεια. Αυτό, κάνει το έξω απίστευτα σημαντικό για εμάς, ακόμα κι όταν είμαστε σπίτι μας. Γιατί μας αρέσει να καθόμαστε στο μπαλκόνι, να ψήνουμε στον κήπο, να βγάζουμε έξω την τηλεόραση για να δούμε όλοι μαζί μπάλα ή ταινία, τα παιδιά μας να παίζουν έξω, να γυμναζόμαστε έξω… μέχρι που κοιμόμαστε έξω. Γενικά, είμαστε του έξω!

Η νέα καμπάνια «Urban Kipos» που δημιουργήσαμε για τα Praktiker είναι ήδη στον αέρα, με κεντρικό μήνυμα «Ζήσε καλύτερα έξω, σπίτι σου» και είναι αφιερωμένη σε αυτά τα έξω που αγαπάμε να ζούμε στο σπίτι μας. Από τα πιο μεγάλα μέχρι τα πιο απλά. Οι καθημερινές εικόνες μάς υπενθυμίζουν την αξία που έχει το έξω στη ζωή μας και ίσως τώρα, μετά την πανδημία, να το αντιλαμβανόμαστε ακόμα περισσότερο.

Τα Urban Kipos by Praktiker, μέσα από τα προϊόντα, τα trends, τις τιμές, τις υπηρεσίες και την εξυπηρέτηση μάς δίνουν τη δυνατότητα να χαρούμε το έξω του σπιτιού μας σε κάθε ευκαιρία που μας δίνεται ή που δημιουργούμε.

Η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Ξεκινάει από το κατάστημα και την τηλεόραση, περνάει στο ραδιόφωνο, το OOH, το site και τα social media και καταλήγει και πάλι στο Urban Kipos Praktiker.

Στη Cicero, είχαμε να αντιμετωπίσουμε την πρόκληση όχι μόνο μιας retail καμπάνιας, αλλά την επικοινωνία ενός νέου brand που προωθεί μια καινούργια λογική για τη βεράντα, τον κήπο και την ταράτσα. Δουλεύοντας στενά με την ομάδα Marketing της Praktiker Hellas, σχεδιάσαμε την πρώτη γνωριμία του κοινού με τα Urban Kipos by Praktiker, που δεν περιορίζεται στα προϊόντα αλλά μέσα από την υπηρεσία Kipos Experts προσφέρει και μοναδικές λύσεις σχεδιασμού εξωτερικών χώρων με σκοπό την ολοκληρωμένη εμπειρία για τον πελάτη.

Η καμπάνια «Urban Kipos by Praktiker» αποτυπώνει όλα τα χαρακτηριστικά ενός brand που απευθύνεται σε όλα τα ελληνικά σπίτια. Αλήθεια, χαμόγελο, φρεσκάδα, ιδέες και σεβασμός.