Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια του brand χυμών Οικογένεια Χριστοδούλου, σε σενάριο της Αθηνάς Μικροπούλου.

Η νέα καμπάνια, με μήνυμα «Χυμός όνομα και θαύμα», έχει στόχο να επικοινωνήσει το πρόσφατο λανσάρισμα του Χυμού Πορτοκάλι σε συσκευασία ενός λίτρου, καθώς και να ευχαριστήσει το καταναλωτικό κοινό για την προτίμησή του, η οποία, σύμφωνα με στοιχεία scanning της εταιρείας IRI, έφερε τον Χυμό Πορτοκάλι 2 λίτρων Οικογένεια Χριστοδούλου πρώτο σε προτίμηση στην ελληνική αγορά στους χυμούς ψυγείου.

Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση και τα digital media. Την παραγωγή επιμελήθηκε η εταιρεία The Stripes σε σκηνοθεσία της σκηνοθετικής ομάδας Kimino.