Ευεξία, έμφαση στη γεύση και λανσαρίσματα με… «σύμβουλο» το ΑΙ, κυριάρχησαν το τελευταίο διάστημα στην κατηγορία των soft drinks, χυμών και ενεργειακών ποτών, συνοδευόμενα από καμπάνιες που δίνουν το απαραίτητο boost στην αγορά.

Αγαπημένα προϊόντα των καταναλωτών που προσφέρουν δροσιά και τόνωση, συνδεδεμένα, μάλιστα, με συγκεκριμένες στιγμές της καθημερινότητάς τους, τα αναψυκτικά, οι χυμοί και τα energy drinks αποτελούν μία άκρως ανταγωνιστική αγορά, με «φανατικούς» υποστηρικτές, σε παγκόσμιο επίπεδο. Όσον αφορά στην ελληνική αγορά, σύμφωνα με έρευνα της Statista, τα έσοδα στην κατηγορία των αναψυκτικών αναμένεται να παρουσιάσουν ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης CAGR 8,95%, με αποτέλεσμα ο προβλεπόμενος όγκος της αγοράς να ανέλθει σε 35,44 εκατ. δολάρια ΗΠΑ, έως το 2027.

Ζητούμενα η ευεξία και το ευ ζην
Hot trend στην κατηγορία αποτελεί η στροφή σε sugar free προϊόντα. «Τα τελευταία χρόνια, έχουμε παρατηρήσει σημαντική μετατόπιση στις προτιμήσεις των καταναλωτών προς τις πιο υγιεινές επιλογές», αναφέρει η Στεφανία Τσάπαλα, Group Marketing Director, Green Beverages Group. Σύμφωνα με την ίδια, οι καταναλωτές αναζητούν, όλο και περισσότερο, προϊόντα που είναι καλύτερα για την υγεία τους, αποφεύγουν σταθερά τα προϊόντα με ζάχαρη και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις με περισσότερα φυσικά συστατικά. «Αυτή η στροφή προς την ευεξία και τον πιο υγιεινό τρόπο ζωής, φαίνεται ότι θα συνεχίσει να επηρεάζει τον κλάδο των αναψυκτικών και στο μέλλον», προσθέτει. «Στην Green Beverages, έχουμε αναγνωρίσει αυτήν τη ανάγκη των καταναλωτών και την έχουμε καταστήσει βασικό στοιχείο της κουλτούρας μας. Προσφέρουμε μια καινοτόμα, υψηλής ποιότητας, “Better For You” γκάμα προϊόντων εξαιρετικής γεύσης και απόλαυσης, με μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη. Η διαφοροποίησή μας βασίζεται στην προτεραιότητα που δίνουμε στη χρήση πιο φυσικών συστατικών, όπως γλυκαντικά που προέρχονται από το φυτό stevia, φυσική καφεΐνη από πράσινους κόκκους καφέ, και την αποφυγή προσθέτων όπως η ασπαρτάμη, το φωσφορικό οξύ και λοιπά άλλα συντηρητικά. Στην Green Beverages, πιστεύουμε σε αυτήν την αποστολή και συνεχίζουμε να δημιουργούμε προϊόντα που είναι πιο φυσικά και παρέχουν την αναζωογόνηση και την απόλαυση ενός αναψυκτικού», επισημαίνει.

Νεανικότητα και δημιουργικότητα σε νέες γεύσεις
Με γνώμονα την ικανοποίηση του απαιτητικού καταναλωτικού κοινού, τα αναψυκτικά, οι χυμοί και τα ενεργειακά ποτά προχωρούν σε νέα λανσαρίσματα. Σε αυτό το πλαίσιο, η Δέλτα ΑΕ παρουσίασε τους νέους χυμούς Δέλτα Life με Ginger, Ginseng και Κουρκουμά. Η Λουξ εισήγαγε στην αγορά τη Λουξ free, χωρίς προσθήκη ζάχαρης, χωρίς συντηρητικά και χωρίς ανθρακικό, μόνο με φυσικά γλυκαντικά, ενώ η Βίκος ΑΕ παρουσίασε το Βίκος Pink Grapefruit, με φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος.

Από την πλευρά της, η Σ. Τσάπαλα αναφέρθηκε στη νέα γεύση της Green Cola. «Αυτήν την περίοδο, είμαστε ενθουσιασμένοι για τη νέα, συναρπαστική γεύση της Green Cola που προσφέρει μια ακόμα πιο απολαυστική και εκρηκτική εμπειρία γεύσης. Για να επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά αυτό το νέο εγχείρημα, δημιουργήσαμε μια 360ο διαφημιστική καμπάνια, που αναδεικνύει τα βασικά χαρακτηριστικά της Green Cola, διατηρώντας σταθερά μια θέση ανάμεσα στα αγαπημένα προϊόντα των καταναλωτών». Όπως μάς εξηγεί η ίδια, η νέα καμπάνια ενσαρκώνει τη νεανικότητα, τη δημιουργικότητα και μια μοντέρνα αισθητική, ενθαρρύνοντας τους καθημερινούς ανθρώπους να βγουν έξω από το comfort zone τους, να αποδεχτούν την περιπέτεια και να απελευθερώσουν τα αληθινά τους ένστικτα, με ένταση: ένας συνδυασμός τόλμης και καινοτομίας. «Η νέα γεύση της Green Cola προσφέρει μια μοναδική εμπειρία, με περισσότερο ανθρακικό για ακόμα μεγαλύτερη απόλαυση. Απαλλαγμένη από ζάχαρη, απευθύνεται σε όσους αναζητούν μια υγιεινή εναλλακτική χωρίς να στερούνται τη γεύση», προσθέτει η Group Marketing Director της Green Beverages Group, τονίζοντας πως η νέα καμπάνια της Green Cola περιλαμβάνει ένα ολοκληρωμένο πλάνο επικοινωνίας σε τηλεόραση, outdoor ads, social media (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok), ραδιόφωνο και Spotify.

Με νέες γεύσεις εμπλουτίστηκε και η σειρά Summer Cool της Hell Energy -τις Hell Summer Cool Raspberry Candy και Hell Summer Cool Exotic Candy- οι οποίες κυκλοφορούν σε ανακυκλώσιμες συσκευασίες. Παράλληλα, η εταιρεία ανέπτυξε το πρώτο, όπως επισημαίνει, ενεργειακό ποτό στον κόσμο που δημιουργείται εξ ολοκλήρου με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης, τη νέα γεύση Tutti-frutti & Berry-blast. Κάθε στοιχείο της νέας γεύσης, τα συστατικά, ο σχεδιασμός, ακόμη και η στρατηγική marketing αναπτύχθηκαν από AI. Το νέο προϊόν «Hell AI» παράγεται σε μία από τις πιο προηγμένες εγκαταστάσεις παραγωγής ποτών στην Ευρώπη και θα διατίθεται σε 60 χώρες, από το καλοκαίρι του 2023.

Νέες συνεργασίες, νέες ευκαιρίες!
Πλούσιο σε συνεργασίες ήταν το προηγούμενο διάστημα για τις εταιρείες της κατηγορίας. Η PepsiCo Hellas προχώρησε στην παραγωγή των πρώτων κωδικών στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του αναπτυξιακού της σχεδιασμού και της δέσμευσης για επαναπατρισμό των αναψυκτικών Ήβη. Η στρατηγική συνεργασία της PepsiCo Hellas με την Έψα για την παραγωγή των αναψυκτικών της Ήβη, η οποία αφορά στη συσκευασία κουτιών αλουμινίου στη χώρα μας, ξεκίνησε στις 23 Μαρτίου, στο εργοστάσιο της Έψα στον Βόλο.

Ακόμα, το επόμενο βήμα στην κοινή πορεία των brands Ζαγόρι και Green Cola έκαναν οι οικογένειες Χήτου και Βενιέρη, με τη Χήτος ΑΒΕΕ να προχωρά σε απορρόφηση της εταιρείας που έκανε trend τα αναψυκτικά με στέβια. Είχε προηγηθεί, το περασμένο καλοκαίρι, η συμφωνία για τη δημιουργία σύστασης κοινής εμπορικής εταιρείας με έδρα το Λονδίνο και υπό την επωνυμία Green Beverage Group PLC. Το σχέδιο συγχώνευσης των δύο εταιρειών υπογράφηκε στις 29 Μαρτίου και αναρτήθηκε στο ΓΕΜΗ στις 31 Μαρτίου. Η συναλλαγή γίνεται με ανταλλαγή μετοχών. Ως εκ τούτου, οι μέτοχοι της Green Cola εισέρχονται μέτοχοι στη Χήτος ΑΒΕΕ.

Όσον αφορά στον τομέα της επικοινωνίας, τον Φεβρουάριο, η Gravity the Newtons ανέλαβε την PR επικοινωνία της Δέλτα ΑΕ, κατόπιν διαδικασίας διερεύνησης της αγοράς από την πλευρά της εταιρείας. Συγκεκριμένα, η Δέλτα ΑΕ της ανέθεσε το σύνολο της επικοινωνίας της, δηλαδή Γραφείο Τύπου, Media Relations, σχεδιασμό και υλοποίηση εκδηλώσεων, όσον αφορά στην corporate αλλά και την προϊοντική επικοινωνία. Παράλληλα, η Digitas, το digital-first omnichannel brand του Publicis Groupe, ανέλαβε τον σχεδιασμό και το development ενός νέου website όπου περιέχονται τα σημαντικότερα events στα οποία έχει παρουσία η Βίκος ΑΕ. Μέσω του website «Ατελείωτη Δίψα», o καταναλωτής μπορεί να ενημερώνεται για μελλοντικά events, αλλά, ταυτόχρονα, να δηλώνει συμμετοχή σε διάφορες προωθητικές ενέργειες. Με αυτόν τον τρόπο, τίθενται οι βάσεις για τη δημιουργία 1st party data.

Ανανέωση εικόνας & συσκευασίας
«Αέρας» ανανέωσης διαπέρασε τα brands της κατηγορίας. Την παγκόσμια ταυτότητά της ενοποίησε, για πρώτη φορά, το brand Fanta με ένα νέο λογότυπο, το οποίο θα ξεδιπλωθεί σε όλες τις αγορές όπου κυκλοφορεί. Μέχρι σήμερα, η Fanta διέθετε εντελώς διαφορετικά λογότυπο και συσκευασία στις ΗΠΑ σε σχέση με τις διεθνείς αγορές της. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την Jones Knowles Ritchie, το νέο λογότυπο μοιάζει αρκετά με εκείνο που παρουσιάστηκε στη Βρετανία έξι χρόνια νωρίτερα, με παρόμοια γωνιώδη γραμματοσειρά και τον ίδιο ανεστραμμένο μπλε και λευκό χρωματισμό, ωστόσο, αφαιρέθηκαν ο χρωματιστός κύκλος και το πράσινο φύλλο.

Στην ανανέωση της εικόνας των συσκευασιών της Ήβη αλλά και στην αλλαγή της φόρμουλας του πορτοκαλιού, με στόχο να έρθει πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, προχώρησε η PepsiCo Hellas, στο πλαίσιο της μεταφοράς της παραγωγής των αναψυκτικών του brand στην Ελλάδα. Τον επανασχεδιασμό των συσκευασιών ανέλαβε η Tribe. Οι νέες συσκευασίες δεν απομακρύνονται πολύ από την καθιερωμένη εικόνα του brand, αλλά σχεδιάστηκαν με στόχο να δοθεί ένα πιο νεανικό touch και μια πιο up-to-date εικόνα.

Στόχος ένας βιώσιμος πλανήτης
Με την υγεία να απασχολεί ιδιαίτερα τους καταναλωτές, αναπόφευκτη ήταν και η υιοθέτηση στρατηγικών βιωσιμότητας από τις εταιρείες της κατηγορίας, σεβόμενες τον άνθρωπο και το περιβάλλον. Από εμβληματικές πρωτοβουλίες μείωσης του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, μέχρι τις καθημερινές πράξεις εγγύησης για την υψηλότερη ποιότητα και θρεπτική αξία των προϊόντων της, οι αρχές της Εταιρικής Υπευθυνότητας είναι η πυξίδα των δράσεων της Δέλτα ΑΕ, η οποία, μάλιστα, συγκαταλέγεται ανάμεσα στις κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις με βάση τα επίπεδα διαφάνειας σε θέματα ESG, στη λίστα ESG Transparency Index από το Forbes. Παράλληλα, έναν χρόνο συμπλήρωσε το Pep+ (PepsiCo Positive), το οποίο αποτελεί τη βασική στρατηγική αειφόρου ανάπτυξης της PepsiCo Hellas για τις επόμενες δεκαετίες, στοχεύοντας σε έναν βιώσιμο πλανήτη με θετικό αντίκτυπο για τις κοινωνίες, τους ανθρώπους και το περιβάλλον. Το Pep+ είναι ένα πολυδιάστατο πλέγμα δράσεων ESG (environmental Social Governance) οι οποίες εκτείνονται από την παραγωγική και καθημερινή δραστηριότητα της PepsiCo Hellas και τους συνεργάτες μέχρι και τις τοπικές κοινωνίες.

Από την πλευρά της, η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas), πιστή στο όραμά της «Για Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», συνεχίζει να στηρίζει την εθνική προσπάθεια για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης, υιοθετώντας το νέο μη αποσπώμενο καπάκι σε όλα τα αναψυκτικά, ροφήματα και χυμούς που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό της. Με τον νέο σχεδιασμό, η εταιρεία εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική Ελληνική νομοθεσία, έναν χρόνο νωρίτερα από το 2024 που προβλέπουν οι αντίστοιχες προθεσμίες και με στόχο την εξοικείωση των καταναλωτών με τα νέα καπάκια, δημιουργήθηκε η καμπάνια «Για Πάντα Μαζί».

Στο ίδιο κλίμα και η Βίκος ΑΕ, η οποία ξεκίνησε, τον Ιούνιο, νέα καμπάνια εκπαίδευσης και ενημέρωσης του κοινού για το μη αποσπώμενο καπάκι που διαθέτουν όλα τα φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά της, με κεντρικό μήνυμα «Μην το σπας». Κρατώντας ενωμένο το καπάκι με το μπουκάλι, διασφαλίζεται η ανακύκλωση και των δύο, βοηθώντας στη μείωση της ποσότητας πλαστικού υλικού που απορρίπτεται στο περιβάλλον.

Έντονες χορηγικές δράσεις
Έντονη χορηγική δράση παρατηρήθηκε, τους τελευταίους μήνες, στις εταιρείες του κλάδου. Η Λουξ υπήρξε χορηγός του iQFOiL Open Εuropean Championship 2023, το οποίο πραγματοποιήθηκε από τον Ιστιοπλοϊκό Όμιλο Πατρών, στις 7-14 Μαΐου, σε συνδιοργάνωση με τη διεθνή κλάση του iQFOiL και υπό την αιγίδα της Ελληνικής Ιστιοπλοϊκής Ομοσπονδίας. Με τη χορηγία, η Λουξ στήριξε έμπρακτα τη διοργάνωση, προσφέροντας στις αποστολές και τα πληρώματα των σκαφών, πριν και μετά τις αγωνιστικές τους υποχρεώσεις, τα αναψυκτικά της. Παράλληλα, η Λουξ, για μια ακόμα χρονιά, ήταν χορηγός ονομασίας στο «19ο Final Four του Κυπέλλου ανδρών Handball Λουξ Free», που πραγματοποιήθηκε στο ΔΑΚ Αγίας Τριάδας Ναυπλίου και ανέδειξε κυπελλούχο Handball 2023 τον Ολυμπιακό/ Όμιλο Ξυνή. Μάλιστα, την ημέρα διεξαγωγής του τελικού Κυπέλλου Handball, η Ομοσπονδία Χειροσφαίρισης Ελλάδας βράβευσε την εταιρεία για τη στήριξή της στη διοργάνωση.

Την υποστήριξή της στον γαστρονομικό «χάρτη» της χώρας εκφράζει μέσα από τις χορηγίες της, η Βίκος ΑΕ. Συγκεκριμένα, η εταιρεία συμμετείχε, για μια ακόμη χρονιά, στον θεσμό Dine Athens, που στηρίζει την επαγγελματική εστίαση, ως επίσημος Χορηγός. Μάλιστα, η φετινή συμμετοχή της εταιρείας συνέπεσε με τον εορτασμό των 30 χρόνων της και την είσοδο που κάνει στην αγορά HoReCa, παρουσιάζοντας τις νέες γυάλινες και αλουμινένιες συσκευασίες των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών. Παράλληλα, η Βίκος συμμετείχε ως αποκλειστικός χορηγός φυσικού μεταλλικού νερού και φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών στα φετινά Tasty Awards 2023. Η συμμετοχή της Βίκος ΑΕ στα βραβεία έρχεται να ενισχύσει την παρουσία της εταιρείας στον κλάδο της εστίασης, σε συνέχεια της πιο πρόσφατης επένδυσης σε δύο νέες γραμμές παραγωγής και εμφιάλωσης στο Καλπάκι Ιωαννίνων.


Στεφανία Τσάπαλα, Group Marketing Director, Green Beverages Group

«Η υγιεινή πλευρά των αναψυκτικών»
«Το κύριο στρατηγικό μας πλαίσιο βασίζεται στη δημιουργία νέων καινοτόμων προϊόντων που επισφραγίζουν τη δέσμευση της Green Beverages στην ανάδειξη της “υγιεινής πλευράς των αναψυκτικών”, που είναι η νέα παγκόσμια καταναλωτική τάση. Στην Green Beverages, προσαρμοζόμαστε στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και θέλουμε να θέσουμε την εταιρεία μας ως ηγέτη στην κατηγορία των “Better For You” αναψυκτικών και ποτών γενικότερα. Το επίκεντρό μας είναι να παρέχουμε εξαιρετική γεύση με πιο φυσικά συστατικά και να ενισχύουμε τη δέσμευσή μας για την προώθηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής μέσα από τα προϊόντα μας».


Γεμάτες νοσταλγία, διασκέδαση & φρεσκάδα οι διαφημιστικές καμπάνιες

Life: H Δέλτα παρουσιάζει μια νέα καμπάνια για το brand φυσικών χυμών «Life» την οποία επιμελήθηκε η The Newtons Laboratory. Σύμφωνα με το concept, οι 100% φυσικοί χυμοί Life γεμίζουν ζωή την καθημερινότητά των ανθρώπων. «Συνδυάζουν τη δύναμη των φρούτων με μοναδικό τρόπο για να προσφέρουν φρεσκάδα, γεύση και αναζωογόνηση στον οργανισμό, ώστε να μπορούμε να απολαμβάνουμε όλα όσα θέλουμε μέσα στην ημέρα». Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να «τρέξει» σε όλα τα Μέσα. Την παραγωγή τηλεοπτικού ανέλαβε η Βοο Production (Director: Fernando Livschitz, DoP: Theodoris Zacharakis).

Amita: Με αφορμή τα γενέθλια του brand της Coca-Cola Τρία Έψιλον, η McCann Athens δημιούργησε, τον Μάρτιο, μια επετειακή καμπάνια για να γιορτάσει το γεγονός. Η νέα 360⁰ καμπάνια, με νοσταλγική ματιά, παρουσιάζει ένα brunch, έναν hacker, ένα νεανικό party, έναν influencer, followers, real time virality κι όλα αυτά… πολύ πριν το Instagram. Στόχος της να υπενθυμίσει πως όσο κι αν αλλάξει η ζωή, κάποια πράγματα μένουν σταθερά. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Stefi & Lynx Productions, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη.

Βίκος Cola: Τον Μάρτιο, βγήκε on air η τηλεοπτική καμπάνια της Βίκος Cola με την «υπογραφή» της Soho Square Athens. Το κοινό μεταφέρεται σε ένα υπαίθριο πάρτι με ζωντανή μουσική, όπου οι συμμετέχοντες εκφράζουν τον εαυτό τους μέσα από τον χορό, σε κάποιες περιπτώσεις με τον πιο απροσδόκητο τρόπο. Έτσι, η «Δίψα για Βίκος Cola» γίνεται «Δίψα για το μυστήριο, το απρόβλεπτο, το παράδοξο, το ασυνήθιστο». Στην ταινία παρουσιάζονται οι νέες συσκευασίες του brand Βίκος. Την παραγωγή της καμπάνιας ανέλαβε η Filmiki Productions, σε σκηνοθεσία Issak Ravishankara.

Βίκος Pink Grapefruit: Η Soho Square Athens επιμελήθηκε την καμπάνια για το Βίκος Pink Grapefruit. Η διασκέδαση, ο χορός, η μουσική, μια έντονη καλοκαιρινή διάθεση και το ροζ χρώμα χαρακτηρίζουν την επικοινωνία για το «The Pink Phenomenon». Η 360o καμπάνια σχεδιάστηκε για να παρουσιάσει στο καταναλωτικό κοινό το νέο προϊόν, με φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, σε συσκευασίες από γυαλί και αλουμίνιο, σε ροζ χρώμα. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions, τη σκηνοθεσία ο Drew Kirsch και τη μουσική ο μουσικός Pan Pan.

Green Cola: H The Newtons Laboratory δημιούργησε για την Green Cola, καμπάνια, στηριζόμενη στο κάτι διαφορετικό που, σύμφωνα με την επικοινωνία, προσφέρει το συγκεκριμένο αναψυκτικό. Για την καμπάνια δημιουργήθηκαν τρία διαφορετικά σποτ-ιστορίες, στα οποία παρουσιάζονται οι ήρωές τους να βγαίνουν από μια αμήχανη ή δύσκολη θέση, αυτοσχεδιάζοντας εμπνεόμενοι από τα χαρακτηριστικά της Green Cola. Φυσικά, πάνω στον ενθουσιασμό τους, θα παρασυρθούν και θα πουν μια κουβέντα παραπάνω, δίνοντας ένα χιουμοριστικό twist στην κάθε ιστορία. Η κατάληξη, όμως, παραμένει η ίδια. Η Green Cola τους προσφέρει έμπνευση που τους βγαίνει… φυσικά. Τη συνολική επιμέλεια παραγωγής ανέλαβε η TopCut Modiano, με σκηνοθέτη τον Γρηγόρη Ρέντη. Η καμπάνια σχεδιάστηκε για να «τρέξει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, OOH και digital Μέσα.

Mastih2o: Τον Φεβρουάριο, τηλεοπτική «πρεμιέρα» είχε το brand Mastih2o της Ποτοποιίας Χίου Στουπάκη. Με δημιουργικό όχημα τη φρεσκάδα και τη δροσιά, στην καμπάνια με την «υπογραφή» της Cambo, παρουσιάζει τα αναψυκτικά της σειράς Mastih2o σε τέσσερις γεύσεις, τα οποία περιέχουν φυσική μαστίχα Χίου. Αναφερόμενη στη γεύση Μαστιχολεμονάδα με τζίντζερ, σημειώνει ότι «στην καρδιά της, κρύβει μαστίχα, λεμόνι, τζίντζερ», τα οποία παραλληλίζει με την παράδοση, την ένταση και τη σπιρτάδα, αντίστοιχα, αλλά και τη δροσιά. Προτρέπει δε το κοινό «να απολαύσει κάθε σταγόνα γεμάτη φρεσκάδα και γεύση» και να επωφεληθεί από τις ευεργετικές ιδιότητες της φυσικής μαστίχας Χίου στις τέσσερις γεύσεις του brand: Τριαντάφυλλο, Μαστιχολεμονάδα & τζίντζερ, Μανταρίνι, Φυσική.

Ready: Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρέθηκε, για πρώτη φορά, καμπάνια για το premium sports drink Ready, του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Το σποτ παρουσιάζει τον σταρ του ΝΒΑ αλλά και μικρά παιδιά να προπονούνται, με τον ίδιο να αναφέρει τις θυσίες και την προσπάθεια που καταβάλει ο αθλητής, κόντρα σε όσους δεν πίστευαν πως θα γινόταν αυτό που είναι σήμερα. «Όταν το κάνεις για τη χώρα σου, όταν πρόκειται για το εμείς και όχι το εγώ, πίνεις Ready», αναφέρει ο ίδιος, μεταξύ άλλων. Η καμπάνια προβάλλεται σε TV, OOH (τρένα, λεωφορεία, μετρό), SoMe, αθλητικές εκδηλώσεις κ.λπ. Το σποτ δημιουργήθηκε στο εξωτερικό κι έγινε η προσαρμογή του στην ελληνική γλώσσα.

Schweppes Pink Grapefruit: Τον Μάρτιο, παρουσιάστηκε διαφημιστικό σποτ για το Schweppes Pink Grapefruit, την προσαρμογή του οποίου έκανε στην ελληνική γλώσσα η McCann Athens. Από ένα σποτ 12΄΄, το brand επιχειρεί να αναδείξει τα χαρακτηριστικά, το χρώμα και την υφή του Schweppes Pink Grapefruit, καταλήγοντας στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα». Η καμπάνια σχεδιάστηκε για τηλεόραση και digital περιβάλλον.