Όπως προκύπτει από τα λανσαρίσματα των τελευταίων μηνών στην εγχώρια αγορά, η τάση που επικρατεί είναι η σαφής στροφή καταναλωτών και brands σε υγιεινές επιλογές και προϊόντα απαλλαγμένα από χρωστικές και ζάχαρη. Η επικοινωνία στην κατηγορία δεν αρκείται μόνο στην ανάδειξη των εκάστοτε προϊόντων, αλλά και στη δημιουργία μηνυμάτων με κοινωνικό πρόσημο.

Η κατηγορία των χυμών, αναψυκτικών & energy drinks είναι άρτια συνυφασμένη με τη διάθεση του καταναλωτή και άμεσα εξαρτώμενη από αυτήν. Όσο οδεύουμε προς μια κανονικότητα στην καθημερινότητα μας, οι καταναλωτές, ειδικά την περίοδο του καλοκαιριού, έχουν ανάγκη από μικρές στιγμές απόλαυσης που τους ανεβάζουν τη διάθεση, χαρίζοντάς τους ενέργεια και γεύση. Η ανάγκη για τέτοιες στιγμές ειδικά μετά την πίεση των περασμένων μηνών είναι επιτακτική και η αγορά ανταποκρίνεται με αγαπημένα brands, τα οποία δεν έχασαν την επαφή με το κοινό τους. Η κατηγορία σαφώς επηρεάστηκε από το περσινό lockdown εξαιτίας της αλλαγής στη συμπεριφορά του καταναλωτή, αλλά η δυναμική της και η δυνατή σχέση των brands με το κοινό τους υπόσχονται άμεση ανάκαμψη της αγοράς με δημιουργικές καμπάνιες και νέα λανσαρίσματα.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΚAI «COOL» ΛΑΝΣΑΡΙΣΜΑΤΑ
Καλοκαιρινές και φρουτώδεις γεύσεις, green mocktails, zero sugar προϊόντα, smoothies και limited edition energy drinks πρωτοστατούν το καλοκαίρι του 2021 στα λανσαρίσματα της κατηγορίας.

Η Έψα λανσάρει για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι μια limited edition γεύση αναψυκτικού. Συγκεκριμένα, παρουσιάζει το νέο της Έψα Summer Mix στη γεύση μάνγκο – μανταρίνι, σε συνέχεια της κυκλοφορίας της γεύσης φράουλα-βασιλικός το 2020.

«Το κυριότερο insight στην κατηγορία των αναψυκτικών είναι οι νέες διαφορετικές γεύσεις ανθρακούχων ποτών τύπου sodas ή flavors, τόσο από τη μεριά του ανταγωνισμού όσο και από την Έψα, με το Summer Mix 2021 Limited Edition. Επιπλέον τη χρονιά που μας πέρασε, χαρακτηριστική ήταν η προτίμηση των καταναλωτών στις προσφορές, αλλά και η πορεία των καινοτόμων προϊόντων που απαντούν στις πραγματικές τους ανάγκες. Το επόμενο διάστημα, λαμβάνοντας υπόψη και τις επιπτώσεις της πανδημίας, εκτιμούμε ότι η κατηγορία θα ανέβει –ιδιαίτερα στο κομμάτι της “κρύας” αγοράς και HORECA- αφού είναι πολύ έντονη η επιθυμία όλων να επανέλθουν στην κανονικότητα», αναφέρει ο Μιχάλης Τσαούτος, Γενικός διευθυντής της Έψα ΑΕ.
Η ελληνική εταιρεία Βίκος λάνσαρε την πρώτη ελληνική cola με μηδέν ζάχαρη και φυσικό μεταλλικό νερό, Βίκος Cola Zero Sugar. Μετά από δύο χρόνια έρευνας και ανάπτυξης R&D, η εταιρεία συστήνει το νέο προϊόν στην ελληνική αγορά ως ένα προϊόν υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών, μοναδικό σε σύσταση και γεύση, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά.

Η Coca-Cola ανανέωσε την Coca-Cola Zero, με το ανανεωμένο αναψυκτικό να διαθέτει τα ίδια συστατικά, αλλά διαφορετικό μείγμα αρωματικών υλών, ώστε να βρίσκεται ακόμη πιο κοντά στην αυθεντική Coca-Cola. Παράλληλα, η Zero διατίθεται πλέον σε ανανεωμένη συσκευασία, με το κόκκινο χρώμα της μάρκας να επικρατεί και το λογότυπο της σε μαύρο χρώμα. Επιπλέον, η The Coca-Cola Company λάνσαρε στην Ελλάδα το νέο ενεργειακό ποτό της, Coca-Cola Energy, με υψηλή περιεκτικότητα σε καφεΐνη. Το νέο ποτό περιέχει, επίσης, εκχύλισμα γκουαράνα και βιταμίνες Β, ενώ δεν περιέχει ταυρίνη και διατίθεται σε δύο γεύσεις, Regular και Zero.

Η Green Cola Hellas ενισχύει τη σειρά των Green Mocktails με τη δημιουργία νέων προϊόντων στην κατηγορία των αναψυκτικών χωρίς ζάχαρη. Έπειτα από το λανσάρισμα του Pink Grapefruit και του Mojito, η ελληνική εταιρεία λανσάρει δύο νέες γεύσεις, Μαστίχα και Ρόδι και Τζίντζερ & Λάιμ. Τα Green Mocktails εντάσσονται στη λογική των υγιεινών επιλογών διατροφής, συνδυάζοντας τη φρουτώδη γεύση με τη χρήση φυσικών γλυκαντικών από το φυτό στέβια και περιέχουν 0% ζάχαρη, 0% θερμίδες και 0% αλκοόλ.

Τα αναψυκτικά Three Cents παρουσίασαν τη Zero Sugar εκδοχή τους, με 0% ζάχαρη, φυσικά συστατικά, χωρίς συντηρητικά και τεχνητά χρώματα. Η σειρά Zero Sugar αποτελείται από τα Pink Grapefruit Soda Zero, Mandarin & Bergamot Soda Zero, Cherry Soda Zero και Tonic Water Zero.

Το brand Life της Δέλτα επαναλανσάρει τη σειρά χυμών μακράς διάρκειας με 5 συνδυασμούς από 100% ελληνικά φρούτα, Πορτοκάλι, Καρότο, Βερίκοκο, Μήλο και Λεμόνι, σε νέες συσκευασίες 1lt και 300ml. Παράλληλα, κυκλοφόρησαν και τα νέα Life Smoothies από 100% πραγματικά φρούτα και λαχανικά. Η σειρά περιλαμβάνει τα Life Smoothie Green Power με βιταμίνες, σίδηρο και αντιοξειδωτικές ουσίες με σπανάκι και αγγούρι, Berry Boost με μύρτιλα και αρώνια, Energy Shot με κουρκουμά, φρούτα του πάθους, μάνγκο και γκουαρανά, και Fiber & Go με πορτοκάλι, γκρέιπφρουτ και ροδάκινα.

Η οικογένεια του Red Bull μεγαλώνει και υποδέχεται στην ελληνική αγορά το Red Bull Red Edition με γεύση καρπούζι, μια νέα πρόταση με δροσιστική και φρουτώδη γεύση, διαθέσιμη σε συσκευασία των 250ml.

Η Hell Energy παρουσιάζει τα νέα Hell Gamer Edition, με ονόματα και σχεδιασμό εμπνευσμένα από γνωστά video games, σε τρεις γεύσεις. Η Hell Energy λανσάρει, επίσης, και νέες Summer Cool γεύσεις του ενεργειακού ποτού της, το Hell Beach Pink Watermelon και το Hell Beach Neon Peach and Lemon, καθώς και νέες γεύσεις του Energy Coffee, τις Coconut και Double Espresso.

ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Οι καμπάνιες επικοινωνίας της κατηγορίας χαρακτηρίζονται από έντονη δημιουργικότητα με διαχρονικά μηνύματα και φαντασία, εμπνευσμένες από τα χαρακτηριστικά των προϊόντων τους.
H Amita παρουσίασε νέα διαφημιστική καμπάνια, με σκηνές από τοπία στη φύση με κοντινά πλάνα σε καρπούς και αφήγηση η οποία «υμνεί» τη μοναδικότητα της. Προβάλλονται στιγμιότυπα με ανθρώπους στην ύπαιθρο, τα οποία εναλλάσσονται, με έντεχνο τρόπο, με τα φρούτα, ενώ, στο τέλος, οι πρωταγωνιστές καταναλώνουν μια Amita. Η καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Φυσικά μοναδική…», τρέχει και σε digital και είναι δημιουργία της McCann Athens.

Στον τηλεοπτικό αέρα βρίσκεται η πρώτη καμπάνια της εταιρείας Κλιάφας ΑΕ για τη σειρά αναψυκτικών της, η οποία πλέον θα διατίθεται σε όλη την Ελλάδα. Η καμπάνια εστιάζει στο κλίμα της Θεσσαλίας, τόπου καταγωγής και έδρα της εταιρείας, αλλά και στη δροσιά που προσφέρουν τα αναψυκτικά της. «Στη Θεσσαλία ήμασταν πάντα hot. Εδώ και 95 χρόνια είμαστε και cool», αναφέρεται στο σενάριο της διαφημιστικής ταινίας. Η καμπάνια είναι δημιουργία της Cream.

«Εσείς έχετε σκεφτεί ποτέ πώς διαλέγετε αναψυκτικό; Διαλέγετε με βάση τη γεύση ή μήπως με τη μάρκα;». Αυτό το ερώτημα θέτει με τον δικό του τρόπο ο Δημήτρης Σκαρμούτσος στο νέο τηλεοπτικό της Pepsi Max, από την BBDO, κάνοντας το κοινό να αναρωτηθεί ποιο είναι το κριτήριο για να αποφασίσει τι αναψυκτικό θα πιει και καλεί όλους να το ανακαλύψουν, παίρνοντας μέρος στην τυφλή γευστική δοκιμή Pepsi Taste Challenge. Φέτος, το Pepsi Taste Challenge πραγματοποιήθηκε σε In Home εκδοχή, σε ιδέα και εκτέλεση της Mindtrap. Πρόκειται για το πρώτο Taste Challenge της Pepsi που έχει γίνει ποτέ online από το σπίτι, ευρωπαϊκά, μέσω του Facebook Messenger.

«Η φιλοσοφία της κάθε μάρκας μας βασίζεται στα δομικά στοιχεία που αποτελούν την καρδιά της μάρκας. Για παράδειγμα η Pepsi είναι ένα brand το οποίο προσκαλεί και προκαλεί του καταναλωτές να σπάσουν τις συμβάσεις και να δοκιμάσουν καινούριες εμπειρίες. Αντίστοιχα η Ήβη είναι ένα brand το οποίο βασίζεται στην αισιοδοξία και δημιουργία χαρούμενων στιγμών. Ενώ, τέλος η 7Up επιλέγει να δώσει την απαραίτητη διαύγεια που χρειαζόμαστε στη σημερινή εποχή για να ανακαλύψουμε ότι είναι πραγματικά καλό για εμάς. Φυσικά, ενώ η βασική φιλοσοφία των μαρκών δεν αλλάζει δραματικά, αλλάζει συνεχώς ο τρόπος με τον οποίο εκφέρονται τα μηνύματα μας, τα μέσα που χρησιμοποιούνται και σε μερικές περιπτώσεις ακόμα και τα προϊόντα τα οποία αποτελούν για εμάς την αιχμή του δόρατος», αναφέρει η Ειρήνη Ρομοσιού, Brand Manager CSDs & Juices της PepsiCo Hellas.

«Μπορείς και χωρίς» είπε στο κοινό η πορτοκαλάδα Ήβη Χωρίς μέσα από την τελευταία της καμπάνια επικοινωνίας. Η ταινία αναφέρεται στην περίοδo του lockdown, όπου το κοινό δοκιμάστηκε σε ποικίλα επίπεδα. Και ενώ τα «χωρίς» που επέβαλε το lockdown πολλαπλασιάστηκαν, τώρα που ο κόσμος επανέρχεται σε μια κανονικότητα, είναι έτοιμος να απολαύσει την ουσία, γιατί γνωρίζει πλέον ότι «Μπορεί και χωρίς». Η καμπάνια είναι δημιουργία της Tribe.

Στον «αέρα» βρίσκεται τις τελευταίες μέρες η νέα καμπάνια Snack, Play & Win της Fanta, η οποία αναπτύσσεται μέσω του Coca-Cola application, με έπαθλα snacking δώρα κ.ά. Αφορμή για τη νέα καμπάνια στάθηκε, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, η ανάγκη για περισσότερες ευχάριστες στιγμές, οι οποίες, λόγω των συνθηκών που διαμορφώθηκαν παγκοσμίως τον τελευταίο χρόνο, έλειψαν από το κοινό.

Νέα καμπάνια δημιούργησε η Green Cola με πρωταγωνίστρια τη διεθνή πρωταθλήτρια, Μαρία Σάκκαρη, «αφιερωμένη σε δυο πρωταθλητές οι οποίοι κερδίζουν κάθε μέρα την προτίμηση και την αγάπη του κόσμου». Την καμπάνια υπογράφει η Wunderman Thompson.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των νέων προϊόντων Life Smoothies προβάλλονται στη σχετική επικοινωνία λανσαρίσματος, με την επιμέλεια της Wunderman Thompson.

Η Soho Square Athens επιμελήθηκε τη 2η ταινία της καμπάνιας «Three Cents Unleash the Bubble» για το λανσάρισμα της νέας σειράς αναψυκτικών με 0% ζάχαρη. Σύμφωνα με το concept, το Διεθνές Συμπόσιο Σόδας και Αναψυκτικών συγκαλεί έκτακτο συμβούλιο μέσω zoom, καθώς ο συνεργάτης της Three Cents δημιούργησε το Three Cents Zero Sugar, διατηρώντας τη γεύση και την υφή τους.

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα 360ο καμπάνια της McCann Athens για τα αναψυκτικά Schweppes σε γεύσεις λεμόνι, πορτοκάλι και pink grapefruit. Με μήνυμα «Η απόλαυση θέλει χαρακτήρα», η ταινία διακρίνεται από τα signature χρώματα του brand, πορτοκαλί, κίτρινο και ροζ, χρώματα τα οποία εμφανίζονται και στις συσκευασίες του.

Η Λουξ αποχαιρέτησε το 2020 και καλωσόρισε το 2021 με την καμπάνια «Κράτα μόνο τα καλά», επιμέλειας Magiq Doorz, εστιάζοντας στις όμορφες στιγμές της προηγούμενης χρονιάς: την ανάκαμψη της φύσης, την ευημερία και την ελευθερία των ζώων, την καθαρότητα των θαλασσών, καθώς και τη στενότερη επαφή των ανθρώπων, ακόμα και μέσα από τις αποστάσεις.

Την πρώτη παγκόσμια καμπάνια της «Let’s be clear» παρουσίασε η Sprite, με στόχο να προασπίσει τη μοναδικότητα των εφήβων, καλώντας τους να δείξουν την προσωπικότητά τους και την εσωτερική τους δύναμη. Αφορμή για το movement «Let’s be clear» στάθηκε η συνειδητοποίηση, όπως επισημαίνει η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, ότι οι έφηβοι σήμερα χαρακτηρίζονται από καλοσύνη, κοινωνική συνείδηση, ευαισθησία προς το περιβάλλον και αγάπη για τα ζώα, «χαρακτηριστικά για τα οποία οι νέες και οι νέοι αξίζουν να έχουν τη δική τους πλατφόρμα έκφρασης».

ΜΕ «ΕΝΕΡΓΕΙΑ» ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Οι εταιρείες της κατηγορίας, σε μια δύσκολη συγκυρία, απέδειξαν ότι έχουν κοινωνική ευθύνη και όραμα, επισφραγίζοντας τη σχέση με το κοινό τους μέσα από ενέργειες και δράσεις που στηρίζουν την κοινωνία. Οικολογική συνείδηση, κοινωνική ευθύνη και πολιτιστική συνεισφορά χαρακτήρισαν τις δράσεις ΕΚΕ της κατηγορίας τους τελευταίους μήνες.

Η Coca-Cola στην Ελλάδα (Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas) γίνεται αρωγός στην εθνική προσπάθεια για αύξηση των ποσοστών ανακύκλωσης, μέσα από ένα σύνολο πρωτοβουλιών και δράσεων. Μέσα από την καμπάνια «Κάθε άδειο μπουκάλι έχει αξία», φιλοδοξεί να υποστηρίξει την εθνική προσπάθεια της χώρας να επιτύχει αύξηση της ανακύκλωσης ως προς τις πλαστικές φιάλες ποτών μίας χρήσης σε ποσοστό 77% ως το 2025 και 90% ως το 2029, όπως ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς και να συμβάλλει στην εκπαίδευση των πολιτών γύρω από τις αρχές της κυκλικής οικονομίας. Στο πλαίσιο του οράματός της για «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα», η Coca-Cola στην Ελλάδα διαθέτει μια ολοκληρωμένη στρατηγική για βιώσιμη ανάπτυξη, εστιάζοντας στη σχεδίαση συσκευασιών από τουλάχιστον 50% ανακυκλωμένο πλαστικό έως το 2030, στη συλλογή και ανακύκλωση μιας πλαστικής φιάλης ή ενός αλουμινένιου κουτιού για κάθε ένα που κυκλοφορεί στην αγορά έως το 2030, και στη συνεργασία με κοινωνικούς εταίρους μέσα από την κοινωνική πλατφόρμα Zero Waste Future. Παράλληλα, μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα «Future Loading» της Coca-Cola στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μποδοσάκη για τη στήριξη του κλάδου HoReCa, επεκτάθηκε και προσφέρει δωρεάν εξοπλισμό και εργαλεία σε περισσότερες από 200 επιχειρήσεις καφεστίασης και φιλοξενίας, με στόχο την περαιτέρω συμβολή στην επαναλειτουργία και βιωσιμότητά τους. Επίσης, την ολιστική, κοινωνική πλατφόρμα Empowered δημιούργησαν οι Coca-Cola Τρία Έψιλον και Coca-Cola Hellas με συνεργάτη το kariera.gr, με στόχο να προσφέρουν πρόσβαση στις δεξιότητες του αύριο για επαγγελματίες HoReCa, νέους και γυναίκες, ώστε να διεκδικήσουν ένα καλύτερο επαγγελματικό μέλλον ή ευκαιρίες επιχειρηματικότητας.

Στη χρήση ανακυκλωμένων υλικών σε μέρος των συσκευασιών της προχώρησε η Green Cola, ενώ παράλληλα, ανέπτυξε πλατφόρμα δράσης και ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος. Συγκεκριμένα, αλλάζει άμεσα τις πλαστικές συσκευασίες των Pet 500ml, οι οποίες θα κατασκευάζονται πλέον από 50% ανακυκλωμένο πλαστικό rPET. Οι συσκευασίες θα φέρουν σήμανση του προγράμματος «Choose Earth». Πρόκειται για τη νέα πλατφόρμα ενεργειών για την προστασία του περιβάλλοντος, την οποία λανσάρει η Green Cola και στην οποία εντάσσεται και η ενσωμάτωση των νέων μπουκαλιών από ανακυκλωμένο πλαστικό rPET.

Η Βίκος ΑΕ στηρίζει, για 2η συνεχή χρονιά, το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, ενώ, παράλληλα, ήταν και αποκλειστική Χορηγός της παράστασης «Εδώ Λιλιπούπολη», της ραδιοφωνικής σειράς, η οποία συνδέθηκε με την εποχή του Μάνου Χατζιδάκι στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΤ. Η εταιρεία προχωρά σε νέα σειρά πρωτοβουλιών και δράσεων για την προστασία του φυσικού περιβάλλοντος, τον πολιτισμό και τον εθελοντισμό, ενώ μεταξύ άλλων, συνεργάστηκε και με την Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση Acheron Actions για την έναρξη της δράσης «Crystal Seas» και τον καθαρισμό θαλασσών και ακτών από κάθε μορφή πλαστικών απορριμμάτων.

Η Λουξ συνέβαλλε στον πολλαπλασιασμό των μηνυμάτων της καμπάνιας «Ένα στα Πέντε» του Συμβουλίου της Ευρώπης για τον τερματισμό της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης, στηρίζοντας ως χορηγός επικοινωνίας την εκδήλωση της καμπάνιας.

BRANDS ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ

  • Με το ελληνικό brand της ηλεκτρονικής μουσικής Yucatan συνεργάζεται η Βίκος Cola Zero Sugar, προσφέροντας μια σειρά από μουσικές εκδηλώσεις, οι οποίες ξεκίνησαν από τις βιομηχανικές εγκαταστάσεις της Βίκος στο Καλπάκι Ιωαννίνων.
  • Η Amita Motion και η ψηφιακή της πλατφόρμα Playmotion δημιούργησαν τη σειρά online συναυλιών «Playmotion Livestream Series», με τις συναυλίες να μεταδίδονται ζωντανά από το κανάλι της Amita Motion στο YouTube.

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ

  • Η εκπαιδευτική δράση «Βάζουμε τα γυαλιά στο πλαστικό» που δημιούργησε η Move Mountains για την «Κρίνος αναψυκτικά» βραβεύτηκε με Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Βιώσιμη Ανάπτυξη-Υπεύθυνα Προϊόντα-Affinity Marketing, Cause-Related Marketing», στο πλαίσιο των Hellenic Responsible Business Awards 2021.
  • Τρεις διακρίσεις απέσπασε η Amita Free, ο νέος χυμός με λιγότερες θερμίδες, χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Συγκεκριμένα, αναδείχθηκε Προϊόν της Χρονιάς 2021, ενώ παράλληλα βραβεύτηκε και με δύο Bronze Awards στη διοργάνωση Healthy Diet Awards 2021, στις κατηγορίες Best Healthy Beverage Product – Cold Beverages και Best Healthy Beverage Product – «Free From or Low» Beverage Products.

ΕΨΑ: ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ DIGITAL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
«Η επικοινωνία της Έψα είναι πάντα αληθινή. Προσπαθούμε να συνδυάσουμε το παραδοσιακό με το μοντέρνο, χωρίς να αλλοιώσουμε την εικόνα που έχει χτίσει η εταιρεία εδώ και σχεδόν έναν αιώνα. Σίγουρα οι καταναλωτικές απαιτήσεις αλλάζουν γρήγορα, αλλά αντίστοιχα γρήγορα αλλάζουν και οι επιλογές μας. Θέλουμε να επικοινωνούμε με τον καταναλωτή σε όλα τα κανάλια, δίνοντας περισσότερη έμφαση στο digital που είναι πιο δυνατό σαν κανάλι επικοινωνίας στις νεότερες ηλικίες (το κοινό που καταναλώνει περισσότερο αναψυκτικό). Έχουμε αποδείξει ότι συνεχίζουμε να καινοτομούμε με νέα προϊόντα και με αυτόν τον τρόπο εκτιμούμε πως διατηρούμε ψηλά το brand της Έψα. Δεν ξεχνάμε όμως το παρελθόν μας και φροντίζουμε πάντα να υπενθυμίζουμε στον καταναλωτή το γυάλινο μπουκάλι της Έψα που αποτελεί σήμα κατατεθέν της μάρκας».
Μιχάλης Τσαούτος, Γενικός Διευθυντής, Έψα ΑΕ

PEPSICO: ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΖΑΧΑΡΗ ΚΑΙ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ E-COMMERCE
«Τη χρονιά που πέρασε παρατηρήσαμε την αύξηση στην προτίμηση των καταναλωτών σε προϊόντα χωρίς ζάχαρη, την ενίσχυση του e-commerce και του e-AFH και τη μεγάλη προτίμηση των καταναλωτών σε νέες γεύσεις. Παράλληλα, ενισχύθηκε η χρήση του digital ως μέσου επικοινωνίας. Προβλέπουμε ότι οι τάσεις που είδαμε μέσα σε αυτή τη χρονιά θα συνεχιστούν, παράλληλα όμως λόγω της πιθανής οικονομικής πίεσης η οποία διαφαίνεται ότι θα υπάρξει, οι καταναλωτές θα στραφούν ακόμα περισσότερο σε επιλογές που θα τους δίνουν προστιθέμενη αξία σε σχέση με την τιμή».
Ειρήνη Ρομοσιού, Brand Manager CSDs & Juices, PepsiCo Hellas