Τα σποτ θα κοστίζουν μέχρι και 250.000 λίρες στο τελευταίο επεισόδιο

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Και αυτό γιατί, σύμφωνα με πληροφορίες, ένα σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων φτάνει σε κόστος μέχρι και τις 250.000 λίρες. Μάλιστα, όπως και πέρυσι, το φινάλε του σόου θα προβληθεί σε δύο μέρη: το πρώτο στις 11 και το δεύτερο στις 12 Δεκεμβρίου, με την τηλεθέαση να εκτιμάται ότι θα φτάσει τουλάχιστον στα περυσινά επίπεδα των 15 εκατ. τηλεθεατών. Μεταξύ των διαφημιζόμενων που συζητούν την προβολή τους
στο X-Factor είναι η Microsoft, η BSkyB, η Pizza Hut και η Hallmark.