Στα Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards

Για 2η συνεχόμενη χρονιά, το Τηλεφωνικό Κέντρο της Aegean κατέκτησε την 1η θέση στον ετήσιο διαγωνισμό «Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards 2018» και έλαβε το Χρυσό Βραβείο στην κατηγορία «Large Call Centers», στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε στις 28 Ιουνίου.

«Για όλους εμάς στην Aegean, κανένα τηλεφώνημα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο και κάθε επικοινωνία είναι ξεχωριστή. Όλες οι κλήσεις, είναι μια ευκαιρία για να ακούσουμε τους επιβάτες μας και να τους παρέχουμε το επίπεδο της εξυπηρέτησης, που εκφράζει τη φιλοσοφία μας. Αυτό αποτελεί τη βασική αρχή λειτουργίας της ομάδας μας, στα μέλη της οποίας οφείλεται αποκλειστικά και η φετινή διάκριση», δήλωσε ο Αντώνης Ραδιοτόπουλος, Call Center Manager της Aegean.

Η ομάδα του Τηλεφωνικού Κέντρου της Aegean, που απαρτίζεται από περίπου 190 στελέχη, διακρίθηκε για 2η συνεχή φορά, μεταξύ περισσότερων από 4.200 συναδέλφων τους από 44 εταιρείες σε 6 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας, που συμμετείχαν στον φετινό διαγωνισμό.