Η Mindhaus, με τη συνεργασία της Unlimited Creativity και της Curious Ahead, βραβεύτηκε στα Tourism Awards 2021, για τη στρατηγική brand του Amada Colossos Resort, ξενοδοχείου 5 αστέρων στη Ρόδο.

Η Mindhaus σχεδίασε και ανέπτυξε μια ολοκληρωμένη στρατηγική για το brand, η οποία αφορούσε στην επανατοποθέτηση του ξενοδοχείου στην αγορά, μετά την πρόσφατη ανακατασκευή του, ύψους 50 εκατ. ευρώ. Η Unlimited Creativity αποτύπωσε τη νέα στρατηγική σε ένα ολοκληρωμένο Brand Book, ακολουθώντας την τεχνική του storytelling και δημιούργησε νέα οπτική ταυτότητα με εφαρμογή σε print και digital assets (website, social media), merchandising και environmental branding.

Ο Θεόφιλος Κυρατσούλης, Γενικός Διευθυντής της Mindhaus, δήλωσε: «Η στρατηγική ανάπτυξη ενός brand και ενός επώνυμου τουριστικού προϊόντος αποτελεί παράγοντα αύξησης των απευθείας κρατήσεων, καθώς και ενίσχυσης του customer loyalty. Η δύσκολη συνθήκη της πανδημίας απαιτεί, αλλά και επιβεβαιώνει και τα δύο. Είναι τιμή για εμάς αυτή η διάκριση που επιβραβεύει τη δουλειά μας για το Amada Colossos Resort».