Στα Influencer Marketing Awards

Το Χρυσό βραβείο, για την καμπάνια για τον Μήνα Μαστού, απέσπασε το Ιασώ, στα Influencer Marketing Awards. Η βράβευση αφορά στην ενότητα «Best Influencer Marketing Strategy» και την κατηγορία «Best Occasion-based Influencer Marketing», ενώ πλέον το Ιασώ αποτελεί το μοναδικό νοσοκομείο που βραβεύεται στη συγκεκριμένη διοργάνωση. Τα Influencer Marketing Awards, τα οποία πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη χρονιά, από το Marketing Week, έχουν στόχο να επιβραβεύσουν τον πιο δημοφιλή τομέα του marketing σήμερα, δίνοντας την ευκαιρία στις καλύτερες ενέργειες της χρονιάς να ξεχωρίσουν.