Στην κορυφή των Cannes Lions κατάφερε να φτάσει φέτος η Ελληνική διαφήμιση. Η σειρά της Lacta «Από την αρχή» (“From the Start”) που επιμελήθηκε η OgilvyOne Athens, σε παραγωγή της Foss Productions, αναδείχθηκε καλύτερη online σειρά, κατακτώντας το Gold Lion της κατηγορίας “Online: Fiction Series”, αλλά και το Silver Lion τηλεταινίας, στην κατηγορία “TV & VOD: Fiction 15 minutes or over” των Lions Entertainment, στο 64ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών! Μάλιστα, το έργο έφτασε να είναι ένα από τα τρία υποψήφια και για το Grand Prix της ενότητας Entertainment, σύμφωνα με τις δηλώσεις της Επιτροπής στην press conference του Φεστιβάλ!

Σπουδαίο branded ENTERTAINMENT
Ο πρόεδρος της επιτροπής, PJ Pereira, δήλωσε πως το Grand Prix διεκδικήθηκε από δουλειές της Ισπανίας, της Αμερικής και της Ελλάδας, αποδεικνύοντας ότι η σπουδαία δουλειά στο branded entertainment μπορεί να έρθει από οπουδήποτε, ενώ κατά το μέλος της επιτροπής Jason Xenopoulos, «“From the Start”, the Greek piece, is a beautiful piece of fiction with a very, very deep product and brand integration in it».

Είμαστε υπερήφανοι για την ιστορική διάκριση
Ο Πάνος Σαμπράκος, Executive Creative Director της OgilvyOne Athens, δήλωσε: «Είμαστε απίστευτα υπερήφανοι γι’ αυτή την ιστορική διάκριση. Μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι τα μέλη της Επιτροπής, έχοντας δει τα έργα στην πλήρη τους διάρκεια και όχι απλώς τα case studies, ένιωσαν όπως και τα εκατομμύρια των θεατών που αγάπησαν την σειρά στην Ελλάδα και την ανακήρυξαν τελικά ως την καλύτερη σειρά για brand στον κόσμο! Συγχαρητήρια σε όλους τους ταλαντούχους συντελεστές και ευχαριστούμε τον πελάτη μας για την εμπιστοσύνη και το θάρρος του, όλα αυτά τα χρόνια».

Συνεχίζουμε να είμαστε πρωτοπόροι
H Αθηνά Ποπώφ, Marketing Manager Chocolate της Mondelez International Greece, δήλωσε: «Για άλλη μία φορά σηκώσαμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά με τη Lacta! Δεν υπάρχουν πραγματικά λόγια για να περιγράψουμε τα συναισθήματά μας γι’ αυτή τη μέγιστη διάκριση, όχι μόνο για τη Lacta αλλά και για τη δημιουργικότητα στην Ελλάδα, αφού η “ελληνική αποστολή” κατέκτησε το Χρυσό! Ειδικότερα για τη Lacta, αποδείξαμε ότι σαν dream team συνεχίζουμε να είμαστε πρωτοπόροι, να εκπλήσσουμε τους καταναλωτές μας και να τους κρατάμε highly engaged με ένα μαγικό περιεχόμενο, που στην καρδιά του έχει την αγαπημένη σοκολάτα γάλακτος Lacta! Πολλά πολλά συγχαρητήρια σε όλους!».

Ένα βραβείο που δείχνει το δρόμο για το μέλλον
Ο Στέλιος Κοτιώνης, Executive Producer της Foss Productions, δήλωσε: «Είναι απίστευτο! Μοναδικό! Δεν μπορείς να περιγράψεις με λόγια τα συναισθήματα. Αυτό το βραβείο μάς δείχνει το δρόμο για το μέλλον. Δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε σε δημιουργικότητα και υλοποίηση από τις μεγάλες αγορές. Ευχαριστώ πολύ την OgilvyOne, τη Mondelez και την Bold Ogilvy που μας έδωσαν την ευκαιρία να παραγάγουμε αυτό το μοναδικό έργο. Θέλω ν’ αφιερώσω αυτό το βραβείο σε όλους τους ανθρώπους της Foss για το πάθος τους, την αγάπη τους και τη δημιουργικότητά τους, που ξεκινά πάντα “Από την αρχή” σε κάθε μας έργο».

Η ιστορία και οι συντελεστές της
Η σειρά, μέρος της integrated καμπάνιας της Lacta από την OgilvyOne Athens και την Bold Ogilvy & Mather, έγινε σε παραγωγή της Foss Productions και αποτελείται από πέντε 15λεπτα επεισόδια, με πρωταγωνιστές τον Αποστόλη Τότσικα και την Έλλη Τρίγγου. Το σενάριο έγραψε η Μυρτώ Κοντοβά από μια ιστορία του Πάνου Σαμπράκου, ενώ τη σκηνοθεσία ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης. Η υπόθεση αφορά έναν άνδρα που ενώ δεν πιστεύει στον έρωτα και στις σχέσεις που κρατούν πάνω από μία βραδιά, ερωτεύεται την κοπέλα του ονείρου που βλέπει ξανά και ξανά από την αρχή, κάθε φορά που τρώει ένα κομμάτι Lacta. Η εμμονή του με αυτήν γίνεται τόσο μεγάλη, ώστε στο τέλος πείθεται πως υπάρχει στην πραγματικότητα και αποφασίζει να ψάξει να τη βρει… Την σειρά είδαν πάνω από 2 εκατομμύρια θεατές στο Internet, ενώ το κανάλι της Lacta στο YouTube έφτασε να είναι το πιο δημοφιλές κανάλι brand στην Ελλάδα, με τα περισσότερα views και subscribers. Η σειρά προβλήθηκε τελικά και σε μορφή τηλεταινίας από την τηλεόραση του Alpha την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. O Tham Khai Meng, Co-Chairman & Worldwide Chief Creative Officer της Ogilvy, παρουσίασε στο Twitter τη σειρά ως ένα σπουδαίο παράδειγμα δουλειάς η οποία γίνεται viral λέγοντας ένα καλό story που αγγίζει τις καρδιές των ανθρώπων..

Είπαν για τη διάκριση…
Ο Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΔΕΕ δήλωσαν: «Συγχαρητήρια στους συναδέλφους μας που έφεραν τόσο σημαντικές διακρίσεις. Όχι μόνο μας κάνουν περήφανους, αλλά, το σημαντικότερο, ανεβάζουν τον πήχη για τη δημιουργικότητα στην αγορά μας, εδώ στην Ελλάδα. Εξίσου, οφείλουμε να συγχαρούμε την ομάδα της Mondelez που συνεχίζει να επενδύει στη δύναμη της δημιουργικής ιδέας, να τολμά και να επιβραβεύεται γι΄ αυτό. Ευελπιστούμε ότι αυτό θα ενθαρρύνει και άλλους διαφημιζόμενους να κάνουν το ίδιο με τις εταιρείες επικοινωνίας με τις οποίες συνεργάζονται». Το περιοδικό Directory έγραψε για τη σειρά: «OgilvyOne Athens understands how to produce branded content better than 99.9% of agencies anywhere in the world. They have been creating intriguing and involving stories around and about Lacta for nearly ten years. Note that word ‘about’. Not only is the brand at the heart of this series, so is the product. That’s very difficult to pull off».

Ιστορία βραβείων…
Υπενθυμίζεται ότι η Lacta και η OgilvyOne βραβεύτηκαν και πέρσι με Silver Lion για την τηλεταινία «Αγάπα σαν να μην υπάρχει αύριο», ενώ το 2013 κατέκτησαν 2 Silver Lions και 1 Bronze για τη μεγάλου μήκους ταινία «Love in the end».