Η Candia κέρδισε το Gold Γερμανικό Βραβείο Σχεδιασμού για την εφαρμογή του «Wake up in the Mediterranean» στo flagship κατάστημα της αλυσίδας καταστημάτων της, στη Λεωφόρο Ποσειδώνος στον Άλιμο.

Τα συγκεκριμένα βραβεία προσδιορίζουν και παρουσιάζουν μοναδικές τάσεις σχεδίασης. Η αρχιτεκτονική του καταστήματος που απλώνεται σε 700 τ.μ και 2 επίπεδα, βασίζεται στη νέα φιλοσοφία της μάρκας η οποία συνοψίζεται στο motto «Wake up in the Mediterranean».

Στόχος της νέας τοποθέτησης της μάρκας και της σχεδιαστικής προσέγγισης του πρότυπου καταστήματος είναι «να δημιουργήσει ερεθίσματα, να γεννήσει συναισθηματικά φορτισμένες ιστορίες και να δημιουργήσει μία βιωματική εμπειρία για τον επισκέπτη».

Ο σχεδιασμός του καταστήματος είχε βασικό στόχο να μεταφέρει αυτή τη νέα υπόσχεση μέσα από τη Μεσογειακή Σκηνογραφία, όπως τον ίσκιο της καλαμωτής το καλοκαίρι, τη σκιά με το δικό της φως και το αεράκι, τον ελαιώνα, τις ξερολιθιές.