Στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους

Η εταιρεία τιμήθηκε με το ανώτερο βραβείο Gold στην κατηγορία Telephone Response έως 50 εκπροσώπους, σε αναγνώριση των υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. «Η σημαντική αυτή διάκριση είναι το επιστέγασμα της δέσμευσης, τόσο της Διοίκησης της εταιρείας όσο και των ίδιων των εργαζομένων στην Εξυπηρέτηση Πελατών, για την παροχή της πλέον ολοκληρωμένης τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη, η οποία διασφαλίζει συνεχώς την ακρίβεια της ενημέρωσης, την εγκυρότητα και πληρότητα της παρεχόμενης πληροφορίας, καθώς και το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης του πελάτη», δήλωσε ο Γιάννης Τσαγιάννης, Customer Operations Director της Wind Ελλάς. Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Hellas, μέλος του πολυεθνικού ομίλου Teleperformance, με σκοπό την ανάδειξη των καλύτερων Contact Centers.