Δύο χρυσά βραβεία για την καμπάνια Hoodmakeover στο TikTok απέσπασε το Milko της Δέλτα στα Social Media Awards 2021. Τα βραβεία αφορούν στη Social Media Στρατηγική στο TikTok, αλλά και στη βέλτιστη χρήση του συγκεκριμένου καναλιού στο πλαίσιο επικοινωνίας CSR καμπάνιας.
Το 2020, το Milko, σε συνεργασία με τη Mediatech και τη The Newtons Laboratory, δημιούργησε την πρώτη, όπως υποστηρίζει, branded καμπάνια στο TikTok στην Ελλάδα, για να αυξήσει το awareness του CSR διαγωνισμού Milko Hoodmakeover, μέσω του οποίου το κοινό μπορούσε να ψηφίσει την περιοχή όπου θα ανακατασκευαστεί ένα γήπεδο.