Η καμπάνια της Lacta «Μη με αφήσεις ποτέ», την οποία δημιούργησε η Ogilvy Greece με θέμα την ενδοοικογενειακή βία, κέρδισε το Gold Lion στην ενότητα «Glass: The Lion for Change» του Διεθνούς Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών.

Το εν λόγω βραβείο επιβραβεύει τη δημιουργικότητα που αλλάζει την κοινωνία και επηρεάζει θετικά τη ριζωμένη ανισότητα των φύλων. Η ταινία, η οποία κυκλοφόρησε την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, έγινε viral στο YouTube, παίχτηκε από όλα τα τηλεοπτικά κανάλια δωρεάν και συζητήθηκε για ημέρες στα social media. Επιπλέον, αύξησε κατά 650% την επισκεψιμότητα στο site της MKO Διοτίμα και οκταπλασίασε τον αριθμό των κλήσεων για βοήθεια, ακόμα και από παιδιά επιζησάντων.

Η τρίλεπτη ταινία, σε παραγωγή της Foss Productions, μπήκε και στο shortlist της ενότητας «Film Craft» για τη σκηνοθεσία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου και της ενότητας «Entertainment» για το casting των Χριστίνας Χειλά-Φαμέλη και Έκτορα Λιάτσου στους πρωταγωνιστικούς ρόλους.

Ο Πάνος Σαμπράκος, Chief Creative Officer της Ogilvy Greece, δήλωσε: «Σε μια χρονιά που η αύξηση της ενδοοικογενειακής βίας, σε απόρροια των lockdowns, ήταν το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα παγκοσμίως, η Ogilvy Greece κατάφερε να κάνει την καμπάνια που συγκίνησε περισσότερο από όλες, και είχε τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στην κοινωνία».

Δείτε το case study και την ταινία “Μη με αφήσεις ποτέ”, στο: https://ogilvy.gr/work/lacta-dont-ever-leave-me