Το Χρυσό Βραβείο έλαβε η AstraZeneca για την εκστρατεία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού για τον σακχαρώδη διαβήτη και τις επιπλοκές του «Ο Διαβήτης Έχει Δύο πλευρές», στα φετινά Patient Partnerships Awards.

Η καμπάνια ενημέρωσης της AstraZeneca έχει ως στόχο να αναδείξει την επιτακτικότητα της έγκαιρης διάγνωσης τόσο του διαβήτη, όσο και των πιο συχνών επιπλοκών του, οι οποίες είναι η καρδιακή ανεπάρκεια και η χρόνια νεφρική νόσος και να παρακινήσει το κοινό να απευθυνθεί στον θεράποντα ιατρό του για τη διεξαγωγή των απαραίτητων εξετάσεων.

«Ο ασθενής και η βελτίωση της ποιότητας ζωής του βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο των δράσεων της AstraZeneca. Το Χρυσό Βραβείο που κέρδισε η AstraZeneca μας γεμίζει με χαρά, υπερηφάνεια και ευθύνη να συνεχίσουμε το έργο μας», ανέφερε ο Νίκος Τριανταφύλλου, CVRM Business Unit Director της εταιρείας.