Πρόκειται για μια 360° εκστρατεία ενημέρωσης για τον Διαβήτη και τη Δυσλιπιδαιμία με τίτλο «Αξίζει», η οποία στόχευε στην ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού σχετικά με δύο από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κινδύνου για το καρδιομεταβολικό σύνδρομο. Με την υποστήριξη της Hill+Knowlton Strategies, η εκστρατεία περιέλαβε ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών σε παραδοσιακά και online μέσα, υλοποιώντας παράλληλα δράσεις ενημέρωσης σε όλη την Ελλάδα.

Η Ελένη Κωνσταντινίδη, CEO της H+K Strategies, ανέφερε: «Η βράβευση αυτή είναι το καλύτερο χριστουγεννιάτικο δώρο για όλη την ομάδα της H+K Strategies. Είναι η επιβράβευση της εστίασής μας σε στρατηγική επικοινωνία, η οποία μεγιστοποιεί την επένδυση των πελατών μας και συνήθως μία ακόμη αναγνώριση της αφοσίωσης της πολυβραβευμένης ομάδας της H+K Strategies. Μια ομάδα που ξεχωρίζει και κάνει τη διαφορά σε διεθνές επίπεδο».