Στον ψηφιακό «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια, την οποία δημιούργησε η DigitalWise για λογαριασμό της Midea από την εταρεία FG Europe και του μοντέλου All Easy Pro.

Η καμπάνια αντλεί έμπνευση από τη νουβέλα «Χριστουγεννιάτικη Ιστορία» του Καρόλου Ντίκενς, με τον Εμπενίζερ Σκρουτζ να συγκεντρώνει στη θαλπωρή του σπιτιού του ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Η καμπάνια αναπτύσσεται σε Facebook, IG, YouTube, programmatic και GDN. Όπως αναφέρουν υψηλόβαθμα στελέχη του agency, «η ενέργεια έχει στόχο να δώσει λύση στην τρέχουσα δυσκολία που αντιμετωπίζει το κοινό με τους ενεργειακούς πόρους, προτείνοντας αντί πετρελαίου και φυσικού αερίου, τη χρήση του κλιματιστικού και, συγκεκριμένα, του μοντέλου All Easy Pro».