Την εορταστική καμπάνια της, με μήνυμα «Κράτα μόνο τα καλά», παρουσίασε φέτος η Λουξ, παρουσιάζοντας κάποιες από τις καλές στιγμές του 2020, όπως η ανάκαμψη της φύσης, η ευημερία και ελευθερία των ζώων και η στενότερη επαφή των ανθρώπων, ακόμα και από απόσταση. Η καμπάνια συνδυάστηκε με διαγωνισμό στα social media, όπου οι καταναλωτές μοιράστηκαν τις δικές τους ξεχωριστές στιγμές, διεκδικώντας tablets και αναψυκτικά. Η καμπάνια έτρεξε στην τηλεόραση, στο internet και στον Τύπο, ενώ το σποτ εκφώνησε η Κατερίνα Γερονικολού, η οποία, μαζί με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη, προέβαλαν τον διαγωνισμό στα δικά τους social media.
08/01/21
CATEGORIES: Advertising
Χριστουγεννιάτικη καμπάνια «έτρεξε» η Λουξ
Mε social media διαγωνισμό
Από Marketing Week Online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ